Vad ska jag ha för mobil?

Aha, samma som jag köpt.
Men köpte ej med 5G dock.

5G har Snapdragon-processor, den sägs vara lite snabbare och dra lite mindre batteri än Exynos som sitter i 4G. Just batteritiden är väl ett av Samsungs minus, så jag vill försöka med allt eftersom jag surfar mycket.
 
5G har Snapdragon-processor, den sägs vara lite snabbare och dra lite mindre batteri än Exynos som sitter i 4G. Just batteritiden är väl ett av Samsungs minus, så jag vill försöka med allt eftersom jag surfar mycket.
Aha, så mkt har jag inte satt mig in i, mer än att jag kände att 6990 fick vara dyrt nog 🙈 annars överlag är jag än väldigt nöjd med den ^^ förutom att de inte finns lika mkt skal o fodral till denna, och speciellt inte om man skulle villa ha idealof🇸🇪 skal o fodral :)
 
Väcker liv i den här gamla tråden igen.

Igår tappade jag min mobil i gruset så skärmen sprack. Den har varit bråkig senaste året och jag har tänkt skaffa en ny men bara inte fått ändan ur vagnen. Nu när skärmen rök blev det plötsligt högre prio.

Men vad ska man egentligen ha för något?
Med både denna (iphone XF) och min förra (iphone 6) har jag varit ganska missnöjd med både batteritid, ljud och nätverk och tänkt att nästa telefon inte ska vara från apple. Men samtidigt så är det ju väldigt smidigt att bara skapa en klon av sin gamla lur, alla bilder följer med, jag kan interfacet osv. Dessutom har jag apple tv, mac, padda och då är det ju smidigt med iphone.

Någon här som gått från iphone till t.ex. samsung, men fortfarande har andra apple-produkter?
Hur meckigt är det att gå från iphone till android?

Jag vill egentligen ha en telefon med hyfsad kamera, snabb processor och vettigt batteritid. Selfiekameror och såndana "nymodigheter" är jag inte alls intresserad av. 🧐
 

Liknande trådar

Äldre Min mobil börjar sjunga på sista versen och eftersom jag ogillat den från dag 1 så är det minst sagt lockande att byta nu... Men vad ska...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 417
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp