Vad ska jag köpa?

Fille

Trådstartare
Jag vill ha en sån ”grej” som man kan koppla in i tvn, så jag kan ”skicka över” från telefon till tvn. Har hört namn som appletv och chromecast. Försökt googla mig till ett bra svar, om vad jag ska köpa men inte lyckats. Den bör helst funka till både apple och android!
 
Jag har en Chromecast (fick gratis i någon kampanj), rätt lättanvänd. Jag har Android, men som jag förstått det ska den funka med Apple-telefoner också
 
Jag har Chromecast. Jag är nöjd! Billig. Lätt att installera och att använda. Funkar till både Android och iPhone.
 
+ @Lingon vad ska man ha för modell? Hittat flera när jag googlat!

Jag har en väldigt enkel. Kostade några hundralappar bara. Tror det är den som heter Chromecast (generation 2). Den kostar strax under 400 kr när jag googlar lite snabbt. Finns en som heter Ultra också. Vet tyvärr inte vad skillnaden är.
 
Ultran kan casta i högre upplösning, 4K.
Chromecast är användarvänligt. Vilken modell du ska ha beror nog mest på hur hög upplösning du behöver, en generation 2 räcker långt.
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

IT & mobiler Både mobil, surfplatta och chromecast säger "Ansluten utan internet" hemma hos mig, plattan fungerar ändå (trots att jag inte har något...
Svar
5
· Visningar
741
Senast: Fideli
·
Relationer Jag träffade en granne på ICA idag. Vi ska träffas några stycken med barn och grilla whamburgare på söndag och jag sa till grannen att...
2
Svar
32
· Visningar
3 534
Senast: Pratsch
·
Fritid Är i behov av en egen tråd om discgolf, så här är den. Här kan vi diskutera och dela med oss om allt som har med plast, kast och träd...
2
Svar
20
· Visningar
909
Senast: Glimra
·
Fritid Någon som kan ge tips om en bra notsamling med kända och lättspelade låtar för piano? Jag spelade piano i några år som barn men var...
2
Svar
26
· Visningar
1 162
Senast: warg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp