Vad ska jag roa mig med?

Miljon

Trådstartare
Sitter (ligger...) hemma och är sjuk, och nu börjar lite energi så sakta komma tillbaka. Inte så att jag kan dra igång med alla vanliga aktiviteter igen, men tillräckligt för att jag inte ska sova runt 15-18 timmar per dygn iallafall. Och jag har SKITTRÅKIGT! Så hjälp mig nu, vad kan jag roa mig med?

Jag har redan försökt planera tävlingar framöver (försökt, hjärnan vill inte riktigt fokusera men ändå), löst korsord (same, koncentrationen funkar några minuter men försvinner lika fort), kollat på allt möjligt på svtplay och youtube (har inte netflix eller liknande, så tipsa gärna om sånt jag kan se och hitta gratis), sett hela sveriges utbud av hundar och hästar till salu samt alla ovanligt stora/små/dyra/billiga hus som ligger ute på hemnet, och läst om allt och inget på internet (mest nonsens som jag inte minns ändå, eftersom jag inte kan fokusera på de lite tyngre sakerna som är mer intressanta).

Så ja... Vad kan jag hitta på nu? Populärhistoria på youtube, finns det? Vad gör ni när ni är sjuka och börjar bli uttråkade, men inte så pigga att ni kan GÖRA nåt?
Läsa och måla i målarböcker är för jobbigt :down:
 
Enkla spel på mobilen typ tetris, skjuta bollar ngt som inte är alltför ansträngande men får tiden att gå.

Måla naglar, fila och smörja fötterna, rensa bland smycken/kläder mm Tja jag vet inte riktigt :D
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Kan någon hjälpa mig att tänka för jag har tappat hjärncellerna! Bakgrund: Lång sjukskrivning pga utmattning efter dement mamma och...
Svar
6
· Visningar
1 429
Senast: MJLee
·
Kropp & Själ Jag blir bara tröttare och tröttare. Får mindre och mindre energi. Feber har jag flera dagar i veckan, någon/några timmar åt gången...
8 9 10
Svar
189
· Visningar
14 656
Senast: Bri
·
Kropp & Själ börjar bli tokig... har sån inre rastlöshet jämt som jag får svårare o svårare o hantera. det har kommit gradvis o blivit mkt värre sen...
Svar
2
· Visningar
3 441
Senast: vtok
·
Kropp & Själ Jag blir så trött på mig själv! Det känns som att min kropp håller på att köra slut på mig själv, och jag hittar inga medel som kan...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
9 600
Senast: Vallmo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp