Bukefalos 28 år!

Vad ska jag ta med hem?

Corminta

Trådstartare
Jag är för tillfället i Sverige under två veckor och tänkte passa på att ta med mig en del bra att ha samt information hem. Främst böcker men även annat man bara måste ha.

Vad tycker ni jag ska köpa? Min kassa är inte super stor men en del finns där.
Planen ar en ny hund inom 1-2 år som skall användas främst inom lydnad, bruks, spår och specialsök.
Jobbar även med hundträning i mitt hemland ala allmän lydnad och specialsök.

Jag har på svenska:
SWDI Spårhunden och lukterna
Med sikte på 10:an

Vill beställa
Från valp till stjärna
Fysträning för hund

Tack på förhand
 
Jag är för tillfället i Sverige under två veckor och tänkte passa på att ta med mig en del bra att ha samt information hem. Främst böcker men även annat man bara måste ha.

Vad tycker ni jag ska köpa? Min kassa är inte super stor men en del finns där.
Planen ar en ny hund inom 1-2 år som skall användas främst inom lydnad, bruks, spår och specialsök.
Jobbar även med hundträning i mitt hemland ala allmän lydnad och specialsök.

Jag har på svenska:
SWDI Spårhunden och lukterna
Med sikte på 10:an

Vill beställa
Från valp till stjärna
Fysträning för hund

Tack på förhand

Nosarbete finns en bok som heter som jag tycker är bra och självklart "bibeln" Lydnadsträning i teori och praktik från Canis, i det dyrare laget dock och kanske överflödig för den som redan är väldigt duktig på inlärning hos hund.

En massa kul leksaker? Finns ett enormt utbud av hundleksaker i olika former men det kanske även finns i Kanada.
 
Skalagga till dem pa listan.

Leksaker ar alltid kul men jag tycker alltid jag hamnar tillbaka pa de basic. Brandlang, jeans, spengummin och boll pa snore och det kan man ju fa tag pa lite varsom sa att saga.

Daremot sag jag att nagon rekommenderat hooks kyltacke och det kanske vore ngt. Maken berattade att det ar 42 grader hemma just nu och da vill min inte ens ga utanfor dorren...
 
Skalagga till dem pa listan.

Leksaker ar alltid kul men jag tycker alltid jag hamnar tillbaka pa de basic. Brandlang, jeans, spengummin och boll pa snore och det kan man ju fa tag pa lite varsom sa att saga.

Daremot sag jag att nagon rekommenderat hooks kyltacke och det kanske vore ngt. Maken berattade att det ar 42 grader hemma just nu och da vill min inte ens ga utanfor dorren...

Jag har ett sådant kyltäcke, använt en gång hittills med lite av en besvikelse då. Var ca 30 grader varmt och det torkade väldigt snabbt över ryggen så jag fick nästan konstant hälla nytt vatten på täcket. Kommer nog satsa på ett något dyrare om jag ska köpa ett till.
 
Far kanske kika pa något annat da.
Ingen vits med att kopa med sig något halvdant bara for att det ar billigt, battre da att satsa pa bra pa en gang istallet for att kopa dubbelt.
Just nu satsar jag pa kylklampar under en del av badden i buren sa kan han valja vid de tillfallen han verkligen maste med nar det ar varmt. Oftast far han stanna hemma da han varken vill trana eller trana nar det ar varmt. Ingen vits att tjafsa nar det inte ar kul iaf.
 
Jag kOper sparlinor och selar I Glada farmer irfan Sverige. Jag har till och med slapat grindar till bilen Fran Sverige med flera omlastningar
 

Liknande trådar

Övr. Hund Lite bakgrund: Jag och min sambo har beslutat oss efter 2års funderande och diskuterande, att nu är perfekt tid för oss att adoptera en...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
8 026
Senast: Elektron
·
Hundavel & Ras Hejsan! 😊 Så nu är det såhär att jag och min familj är på jakt efter den passande hundrasen för oss! Och vi har mer eller mindre redan...
2
Svar
26
· Visningar
4 430
Senast: Roheryn
·
Hundavel & Ras Hej! Jag planerar att skaffa valp framåt våren/sommaren 2021 men har en hel del beslutsångest och känner att jag behöver hjälp från er...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
8 376
Senast: Red_Chili
·
Kropp & Själ (Nytt nick, gammal användare.) För att hålla det här inlägget från att bli en hel roman håller jag mig kort och skalar bort en del hel...
Svar
0
· Visningar
696
Senast: Mandarinen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp