Vad ska jag ta mig till?

annie_cool

Trådstartare
hej vet inte hur jag ska göra nu. Känner mig ensam i min lägenhet Har ingen att prata med i bland pratar jag med tven och väggen kan komma i bland kan prata med mig själv och så.Vet att det är pinsamt men har man ingen att prata med så vad gör man? Ska jag byta till ett gruppboende?Där är det alltid personal .
 
Sv: Vad ska jag ta mig till?

Jag tror att ett gruppboende kan vara ett alldeles ypperligt alternativ! Ser många positiva saker i det :) En sak är säker i alla fall, du ska inte behöva gå runt och känna så här :(
 
Sv: Vad ska jag ta mig till?

Om du känner dig ensam och otrygg/orolig, så vore det väl jättebra om det fanns personal/andra att prata med, så skulle nog gruppboende vara toppen!
Prata med din mamma och be henne hjälpa dig :)
 
Sv: Vad ska jag ta mig till?

Hej ja tanken har slagit mej partade om det i går kväll. Är orolig över att det ska hända mamma eller hennes man nått de är ju mina närmaste nu.Vill inte att de ska råka ut för nått.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ En person jag känner har drabbats av ME (vi kan kalla hen K) K är myndig, bor hemma. Har autism vilket förvärrar sjukdomen. K:s högsta...
2 3
Svar
51
· Visningar
5 232
Senast: TinyWiny
·
Relationer Hej! Undrar om någon här varit i liknande sits och som kan dela med sig av sina erfarenheter. Jag har träffat min kille snart ett år, i...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
5 469
Senast: cewe
·
Hemmet Hej Jag vill göra om ett hörn av min lägenhet till en läshörna, eller reading nook som det också heter. :) Jag känner att jag vill göra...
Svar
17
· Visningar
866
Senast: Bison
·
Kropp & Själ Jag var väldigt nära att skriva det här under anonymt nick, men kom sedan fram till att det här inte är något att skämmas för och att...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 758
Senast: Mineur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp