Vad ska jag träna?

Bodyjam, säger jag bara! :love::love::love:
Förkoreograferat danapass med två olika koreografier om man "bygger upp".
Hiphop/house-inspirerat för det mesta (såå inte min smak - egentligen, men det gör liksm inget) och en jäkla massa energi!
Alla kan vara med. Äldsta deltagaren vi haft var 77.
Jag hoppar inte och undviker snurrar (p.g.a skador i rygg, axlar, nacke och yrsel) - det finns ALLTID alternativ.

Var 3:e månad så byts koreografierna ut enligt konceptet (LesMills, finns över hela världen och många gym använder det) är man orolig över att "alla kan men inte jag" kom in när det är ny release!
Efter 4-5 pass sitter koreografierna hyfsat, sen är det bara att ösa på! :banana:

Jag har räknat ut att JAG har vart med i...7 år nu. Man blir beroende...helt klart.
 
Har du sett de yoga-videos som Adriene gör? (Googla på yoga with Adriene) Jag tycker de är suveräna!
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Det är ju ganska ironiskt egentligen. Hur jag, fylld av dödsångest, tog mina först stapplande steg till en psykolog förra hösten. Jag...
Svar
10
· Visningar
2 472
Kropp & Själ Sitter och funderar på vad det innebär att leva en "hälsosam livsstil"? En bekant till mig har skrivit flera inlägg på FB om hur hon...
11 12 13
Svar
251
· Visningar
13 638
Senast: Badger
·
Hundavel & Ras Jag är på jakt efter den perfekta rasen till mig och tänkte höra om ni kanske har något tips på vägen. Jag har skannat av de flesta av...
11 12 13
Svar
249
· Visningar
28 055
Senast: Åsa A
·
Kropp & Själ Lite bakgrundsinfo. Alltid varit överviktig. Var som mest aktiv när jag red, red då 5 dagar i veckan som mest. Har alltid hatat att...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
4 013
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Ännu en tråd om hundfoder
  • Uppdateringstråd 29
  • Black & tan?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp