Vad ska man ha i denna? (reklam banner här på Buke)

Shaggy

Trådstartare
Jag fick just upp den här reklambannern här på Buke och kliar mig i huvudet. Oftast brukar jag konstatera att "näpp behöver inte" (ja om det inte råkar vara fröer eller annat trädgårdsjox). Här kliar jag mig dock i huvudet och undrar "vad ska jag köra i den?".
Skräp.png

Den känns inte lämplig för vattendunkar. Jag vill inte köra min väska/kläder i den av uppenbara skäl. Jag kan inte köra typ utgångna brödpåsar som ska med till hönsen av lika uppenbara skäl. Jag kan definitivt inte köra skräp i den om jag nu inte vill lastsäkra och då måste det fortfarande vara emballerat= kan lika gärna lägga det i bilen.
Så vad kan jag köra i den mer än typ 60 cm långa plankstumpar som ska till ÅVCn :confused:
 
Jägare brukar ha såna till att lägga de djuren de skjuter i för att slippa ha det i bilen.
Denna såg dock väldigt lutande ut 🙈

Edit: var inne på hemsidan och såg att de verkligen sålde dem till att köra ved mm i 🙈
Och den som lutade hade tydligen tiltfunktion 😅
Men att de även säljer saker från Eurohunt dvs sånt som är gjort till jägare.
 
Jag fick just upp den här reklambannern här på Buke och kliar mig i huvudet. Oftast brukar jag konstatera att "näpp behöver inte" (ja om det inte råkar vara fröer eller annat trädgårdsjox). Här kliar jag mig dock i huvudet och undrar "vad ska jag köra i den?".
Visa bifogad fil 117538
Den känns inte lämplig för vattendunkar. Jag vill inte köra min väska/kläder i den av uppenbara skäl. Jag kan inte köra typ utgångna brödpåsar som ska med till hönsen av lika uppenbara skäl. Jag kan definitivt inte köra skräp i den om jag nu inte vill lastsäkra och då måste det fortfarande vara emballerat= kan lika gärna lägga det i bilen.
Så vad kan jag köra i den mer än typ 60 cm långa plankstumpar som ska till ÅVCn :confused:
Har sådan sedan jag var eftersöksjägare. La rådjur och inte för stor grisar i den när jag åkte ifrån olycksplatsen.
Oroligt lätt och smidig jämfört med att koppla på kärran eller knö ner djuret i en sopsäck.

Att köra vatten till hagen var ingen dum idé👍
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp