Vad ska man med denna till?

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare GaurdianAngel
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 854
G

GaurdianAngel

Sitter och roar mig med att läsa annonser på blocket. :smirk:

Högt meriterad schäfertik, sju år gammal, omplaceras till ett synnerligen gott hem med väldigt goda referenser. Tjänstehundsgodkänd, Elitspår, BHP 2 etc. Endast seriösa personer med väldigt goda referenser göre sig besvär. Endast mejlsvar.

Pris: 10.000:-

Sv: Vad ska man med denna till?

Tja om man vill börja tävla, är hon någerlunda fräsch så är ju inte 7år nån väldig hög ålder.

Ja, lite beroende på vad hon är för tjänstehund förstås. Men är hon godkänd skyddshund till exempel så är tio tusen ett riktigt fynd.

Men om hunden är så fantastisk, varför enbart 10 papp...??

Luktar troll om man säljer sin ELIT-spårhund för dem pengarna när den är 7 år..-

//E

Nä, men det krävs ju en förare bakom hunden också när man tävlar.

Tycker det låter väldigt dyrt för en så ändå pass gammal hund.

Det är inte bara en tjänstehund som ska pensioneras?

Det står inget om pensionering och så står det 10000:- under pris.

Liknande trådar

Övr. Hund Känner att jag måste få lite input och råd i en svår situation vi är i just nu. Vi (jag och min man) har två hundar, en äldre som är 5... 2 3 4
Svar
67
· Visningar
9 287
Senast: ako
·
  • Låst
Tjatter Knappt har Katniss och Peeta hunnit hämta sig från Hungerspelen där de båda tack vare Katniss list lyckades överleva, förrän de ställs... 73 74 75
Svar
1 489
· Visningar
61 906
Senast: bollen__
·
Övr. Hund Nygammal användare som skriver här - enda stället jag vet jag får raka och kloka svar. Vill inte outa för mycket. Kort sammanfattning...
Svar
16
· Visningar
1 930
Senast: huahua
·
Övr. Katt Lååångt men väldigt tacksam för de som orkar läsa. Har ett dilemma, som jag gärna tar emot utomståendes input angående. Fast ber er... 2
Svar
30
· Visningar
5 222
Senast: Alexandra_W
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka