Vad ska man välja?

Iddefixen

Trådstartare
Vilket är bäst:
Biofarmabs Bioglucosamin
eller
Emins Glucosamin????

det senare sägs innehålla kinesiskt glucosamin som ska vara sämre... :confused:

Men vissa säger att hästarna ta upp sulfatformen av Glucosamin bättre. Andra säger att hästar inte kan tillgodogöra sig glucosamin om det inte innehåller den svavelform som finns i Bioglucosaminet.

Vilket är bäst?
 
Sv: Vad ska man välja?

En vän till mig har testat bägge. Hon är mycket intresserad av foder och liknande och kan en hel del. Hon tyckte inte att det gjorde någon skillnad på vilken hon använde. Hon hade från början Emins, testade sedan den dyrare varianten från Biofarmab och tyckte att det inte gjorde någon skillnad...

/Linda
 

Liknande trådar

Hästvård Hejsan, Min häst tror jag har sträckt sig men behöver lite rådgivning. Hon stog i en väldigt isig hage (vi har spärrat av den delen när...
2
Svar
20
· Visningar
1 054
Senast: Oknytt
·
Foder & Strö Hej, har en häst som är lite dålig i magen från och till. Har gett henne proferm men nu när det börjar ta slut hade jag tänkt köpa in...
Svar
5
· Visningar
586
Senast: lillan222
·
  • Låst
Samhälle Jag har funderat en hel del på svenskars relation till religion och speciellt kristendom. Jag vill först säga att jag inte lägga några...
68 69 70
Svar
1 380
· Visningar
38 148
Senast: Mineur
·
Relationer Hej! Vill börja med att- ja absolut det bästa är ju att bara fråga. MEN nu vill jag fråga här först ;) Snapade med en kille i ca 1...
Svar
11
· Visningar
954
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp