Vad ska ni göra på semestern?

Sv: Vad ska ni göra på semestern?

Som tidigare student/timvikarie är det här första sommaren på flera år som jag kommer ha betald semester :love: Då ska det sista inför bröllopet fixas, så gifter vi oss och sen ska jag ta det lugnt mest! Eventuellt en sväng till en kompis stuga på Gotland med några vänner, och så upp till Östersund en dryg vecka.
 
Sv: Vad ska ni göra på semestern?

Jag tjuvstartar förresten med 3 dagars vandring tillsammans med sambon (som ännu inte vet något) i nästa vecka!
 
Sv: Vad ska ni göra på semestern?

Idag har jag bestämt vilka veckor jag ska ta semester och därmed lagt in min ansökan som jag inte förväntar mig skall möta några motstånd. Fyra veckor underbar semester :love::bump::banana: om fem veckor. Mina planer hitills är några dagar på Gotland med föräldrarna som hyrt stuga där (jag vill se de badande vännernas trädgård!), någon vecka på familjens landställe i sthlms skärgård (det är inte sommar på riktigt om jag inte varit där) och en veckas danskurs på folkhögskola, vilket brukar vara helt underbart. Förhoppningsvis även en del spontana besök hos vännerna som sprit sig relativt jämt över landet efter studietiden.

Vad ska ni hitta på?

Köra för fort, gå mot rött och cykla utan hjälm.
 
Sv: Vad ska ni göra på semestern?

Tänkte ta en roadtripp och hälsa på lite facebookkompisar.
Får se när det blir har blivit lite ändringar på jobbet pga sjukskrivningar.
 
Sv: Vad ska ni göra på semestern?

Vi har midsommar hos oss som vanligt och en vecka efter det börjar semestern (6-7 veckor, har inte riktigt bestämt mig än...). Vi ska åka till Värmland hela familjen 7-10 dagaroch annars blir det bara mindre utflykter och strandhäng. Hemmavid ska vi flytta in i nya köket och göra vid uppfarten. Men vi brukar ju oftast hitta på mer grejer vi vill/behöver göra ;)
 
Sv: Vad ska ni göra på semestern?

Då kommer jag göra tvärtom och åka hem till Norrbotten under min semester ;) 3 betalda semesterveckor (första gången någonsin!), en vecka av dem går åt till O-ringen, annars ska jag träffa kompisar, träna och slappa :)
 
Sv: Vad ska ni göra på semestern?

vi kommer mest vara "på landet", ska ta med min häst, en låneshettis och en inridninghäst dit :)
"På landet" är i mitt fall hemma hos svärföräldrarna, där vi har en frigga och lånar grannens hagar som legat i träda några år.
 
Sv: Vad ska ni göra på semestern?

Jag är ledig nästan 8 veckor så jag har ju tid på mig att göra saker. bor på hästgård med en massa djur så man får passa på att hitta på saker när man har gårdsvakt. Min sambo är bara ledig tre veckor i sommar så då är det inplanerat en weekend i Småland och besök hos mina föräldrars sommarhus på Österlen. Sen kommer vi nog försöka vara något i vårt sommarhus mitt inne i skogen. Jag kommer även att vara lite på Österlen när sambon jobbar. Jag kommer även åka iväg på lite hundutställningar.
Annars är det väl mest att fixa på gården och uppfostra min nya valp som gäller för sommaren. :D
 
Sv: Vad ska ni göra på semestern?

förhoppningsvis så ska vi köra någon längre utflykt med vagnen, kanske tälta? :)
 

Liknande trådar

Äldre Nu behöver jag lite input innan känslorna tar över förnuftet. I slutet på oktober ville en nära vän skiljas från sin sambo. Problemet...
2 3
Svar
58
· Visningar
10 023
Senast: ginnies
·
Hästmänniskan Vet inte riktigt hur jag ska börja lr få med allt som jag känner,Får ursäkta om det blir rörigt. gör ett försök. Är en 21 årig tjej som...
Svar
14
· Visningar
2 371
Övr. Hund Hej, jag behöver hjälp. Jag vet inte hur jag ska göra.. Jag har en helt underbar colliehane som fyller 6 år i år. Han är min första...
Svar
14
· Visningar
1 104
Senast: Varmblod90
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp