Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är nog rätt lätt känslomässigt att sälja, när de börjar rymmaGetuppfödning! Men jag skulle aldrig klara av att sälja någon![]()
Ja, vad skulle ni jobba med om ni kunde försörja er på vad ni vill?
Det ska vara något som existerar i denna värld, så ingen enhörningsuppfödningmen det måste inte vara ett existerande jobb, så det är helt okej att föda upp dammtussar t.ex.
Jag skulle lösa knutar, bokstavligen. Älskar att sitta och försöka lösa upp "omöjliga" knutar när jag känner att jag har gott om tid. När man håller på att kissa på sig och dragskosnöret i midjan på byxorna har fått en smällknut, då älskar jag det inte![]()
Så skulle jag sittar och putsa och polera småsaker, peta bort skräp och bös ur små springor.
Spion hade varit spännandeVirusjägare och leta efter patient zero.
Spion
Trauma-kirurg
Men är när pengar inte är bekymmer så kan jag ju anlita snickare och bygga ett högt och ordentligt trästaketDet är nog rätt lätt känslomässigt att sälja, när de börjar rymma![]()
Kul utmaning.Fick jag backa bandet en del skulle jag inte satsa helt på det jag gjort dvs. lantbruksreparatör utan också det jag bla. gör nu, renoverar och nytillverkar delar till veteranfordon där ägarna kommer med en rostklump och påstår att det är en styrsnäcka till en T-Ford tex. eller ett rasat kugghjul till en verktygsmaskin som var modern på 50-talet och behöver få ett nytt tillverkat.