Vad sysslar vi med del etthundafemtioelva!

Status
Stängd för vidare inlägg.
happy-lilo-and-stitch-34640264-100-100.gif

Let's continue with this madness! :D

Och vad i hela friden gör jag?

... googlar på gifs, det enda en måndag kan bli bättre av :angel: Det är detta som Internet är tillför!

giphy.gif
 
Vafan här är man borta en atud så är det 13 nya sidor och ny tråd..

Jag borde inte gått ur sängen idag... Avslutaden dan med att få en spark strax ovanför det friska knäet av ubghästen när jag fixade insektstäcket.. Han var sne på insekter... :meh::rage::banghead::banghead::banghead::arghh::arghh:
Nu hade jag redan en linda mig så jag kunde linda (hårt som satan) för att försöka stoppa blödningen den här gången... Tur maken är första hjälpare. Behövs visst när man är gift med mig...:crazy:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 278
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
14 453
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
68 531
Senast: Jeps
·
Kropp & Själ På sedvanligt manér så har jag spenderat senaste veckorna med att läsa otroligt mycket om den här pusselbiten som fick allt att falla på...
Svar
10
· Visningar
1 981
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp