Vad sysslar vi med? Del LVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Skriver på skolarbete och försöker i princip hålla mig vaken. Ska snart hämta barnen och sedan ska vi till min pappa en sväng. Blåser som tusan här idag och är svinkallt, hoppas vi slipper snö :p Konstaterade att någon av mina grannar troligen saknar en ikeakasse, låg en på min tomt nyss
 
Har precis ätit knäckebröd med köttbullar på till lunch och inväntar besked från sambon som är och fixar nytt pass. Upptäckte idag att hans gick ut för en vecka sedan, och vi ska till London på fredag. Så förhoppningsvis hinner det nya anlända innan, annars får han skaffa ett provisoriskt på fredag fm
 
Tror det är allmänt känt att måndagar är lite extra stökiga i skolans värld. I en grupp som min är måndagar extra allt. Och idag är det extra-extra-mycket måndag. Känns som jag har vadd i hela huvudet pga hög ljudvolym och intensiv energi.

Men just nu är det iaf positiv energi, så man ska ju vara glad för det iaf!
 
Sista tvätten får torka det sista hemma, tänker inte springa en gång extra till tvättstugan för det, måtta och sans.
 
Trevlig promenad i 1,5 timme inklusive besök på kyrkogården. Unga fröken tycker att det är väldigt intressant att läsa på gravstenar.
 
Okej jag tror krisen är över :angel:

När jag kom till stallet en timme senare så låg båda mina kissekatter och sov i en av sina bäddar :love:
Så antingen var det inte min kisse på gamla gården eller så beslöt han sig att gå hem när det började snöa och hagla :up:
Har även hittat en muta :idea: mjuk kattmat med räkor i som dom bara älskar! Så nu kan jag frossa på räkorna hemma själv :d
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Måste vara fler än jag på Buke som tittar på skräp-TV! :D Vad kollar ni på nu, några tankar om säsonger eller personligheter? En ny...
2 3
Svar
46
· Visningar
2 131
Senast: Fiorano
·
Kultur Miraklet i Gullspång finns på svtplay. Ni som har sett den, vad tycker ni? Har ni några teorier? :nailbiting: Vad är er teori om...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
6 876
Senast: Rosett
·
Fritid Småkronorna spelar sin sista träningsmatch just nu. Det kickar igång den 26 när Sverige börjar mot Lettland och Kanada ställs mot...
Svar
0
· Visningar
196
Senast: MJLee
·
Kropp & Själ Min kropp har sina skavanker och ålderskrämpor, jag är nog halvvägs om inte mer i livet, men att förmågan till "bra" sex skulle dala...
Svar
14
· Visningar
1 109
Senast: Norma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp