Vad ta i stallhyra?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Hemligast

Trådstartare
Ja vad sjutton ska jag ta betalt?
Har fått erbjudande att "ta över" ett stall med fem boxar, tre rasthagar.
Två av hagarna har vindskydd/ ligghall. hagarna går att dela av om behovet finns.
Uppvärmd sadelkammare med bra förvaringsmöjligheter.
Bra förvaringsmöjligheter för foder och strö.
Uppvärmt fikarum med kyl och Micro.
Varmvatten i stallet. Det går dock inte att dusha hästar i stallet på vintern då det blir is på stallgången..
Boxarna är rejäla och stallet är fräscht och godkänd takhöjd osv.
Bra bred stallgång.
Ingen ridbana men bra (!!) ridvägar i direkt anslutning till gården.
Flera ridhus inom 2min radie. Ridbana ett par kilometer bort (tar typ en kvart att skritta dit).
Nära e-fyran så lätt att ta sig till stallet om man inte bor i samhället. 2mil till stan.

Jag har tänkt att utsläpp vardagar (ev. även helger) ska ingå. rullande schema på kvällar och helger. En vardagkväll/vecka och box.
Mockning och hästpassning går att köpa till om man vill.
Foder och strö får man köpa själv. (Hittills har vi beställt hö tillsammans)

Vad skulle du betala för detta?
Hyran för hela stallet (det jag kommer betala till stallägaren) är 2000:- plus el (snitt 500:- / månad)
Stallet ligger vid Västerbottenskusten
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Anläggning Hej. Tänkte höra lite med er vad ni skulle kunna tänka er att betala i stall hyra? Jag hyr ut idag men det är en evig diskution om pris...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
8 747
Senast: Sorgsen
·
Anläggning Jag har 2 egna hästar på en liten gård i en by i västra Götaland, har även 2 inackoderingar. Jag tycker det är så svårt det här med hur...
2
Svar
37
· Visningar
5 164
Senast: Ajda
·
Anläggning Jag har en kanske lite löjlig fråga men den har gnagt på mig ett tag nu och jag börjar fundera på att flytta på min häst. Jag hyr in min...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
13 534
Senast: Cambrie
·
Anläggning Nytt användarnamn på Buke, då jag vill vara anonym och inte skriva det här under mitt vanliga användarnamn ifall någon skulle känna igen...
2
Svar
36
· Visningar
7 141
Senast: Karamello30
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp