Vad tror ni om...

Sv: Vad tror ni om...

Ojdå förlåt, måste ha missat det inlägget. Jag tyckte väl att det lät konstigt! Då försår jag ju problemet!

Förlåt återigen... :(
 
Sv: Vad tror ni om...

kristel skrev:
Men är det inte så att YorkWann har blivit erbjuden en "omplaceringshund" med ovan nämnda raser och h*n tvekar för den hunden som h*n redan har är dålig och kanske snart går bort och tvekar pga det? För att ens sorg blir tung att hantera etc?

Huvudet på spiken! :bow:

Här ska inte paras någonstans!
 
Sv: Vad tror ni om...

Jag har en halv sån!:D
andra halvan är labrador/dobermann.
Nu är ju alla blandraser väldigt olika även om det är samma blandning, men HENNE kan jag iaf inte rekommendera..
väldigt vek, saknar helt skärpa, extremt snäll(fjäskig), lättlärd,lättmotiverad, lättstressad.
Visst, endel fördelar, men hon är ingen "riktig" hund om man vill träna och tävla rätt mycket.
visst kan hon vara såhär söt...(och främlingar tycker att hon är såå snäll och söt..)
DSCN4485.jpg
ina6juni06019.jpg

... men det är nästan alltid bara för att jag håller en boll eller godbit i handen.
men för det mesta ser hon minst såhär ynklig ut..
ina6juni06084.jpg

hm, ja, bara en liten fallbeskrivning:D:smirk:
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag startade en tråd här igår där jag ville höra folks åsikter om vilken hund som kanske passar mig. Jag hade ändå fäst mig vid en sorts...
Svar
14
· Visningar
1 436
Senast: Roheryn
·
Hundavel & Ras Jag har börjat fundera på att skaffa en till hund. Bor i generationsboende på vår hästgård med skog och hagar där vi har en nättare...
2
Svar
25
· Visningar
2 000
Senast: Puffindog
·
Hundhälsa Sitter och funderar på att börja ge mina grabbar tillskott innehållande hampafröolja Det finns ju ett välkänt N'trilon. dyrt som satan...
Svar
5
· Visningar
405
Senast: lilstar
·
Hundträning Hej. Min precis fyllda 1-åriga golden retriever har de senaste veckorna fått en sån enorm jaktlust, innan har hon kunnat gå förbi...
Svar
14
· Visningar
975
Senast: Runan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Lös i magen
  • Ännu en tråd om hundfoder

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp