Bukefalos 28 år!

Vad tror ni?

Widerberg

Trådstartare
Ska till Ikea nu i dagarna och tänkte köpa två svarta Lackhyllor att sätta ovanför tvn. Kan det funka utan att det ser helt knas ut? :D
001.jpg

Ska hämta en annan tv imorgon som är mörkgrå, om det spelar något roll haha.
 
Sv: Vad tror ni?

Just att den vore svarta tror jag skulle se knasigt ut då du har allt annat i ljus trä.
 
Sv: Vad tror ni?

Jo det var det jag funderade på.. Kanske bättre att köpa i samma färg som det andra då eller?
 
Sv: Vad tror ni?

Jag tror på svarta hyllor!
Däremot inte ihop med så ljust trä som TS har på både tv-bänken och den stående hyllan.
 
Sv: Vad tror ni?

Ja, naturligtvis kan svarta hyllor vara ursnyggt, men jag tror inte att de passar in i just det avbildade sammanhanget. ;)
 
Sv: Vad tror ni?

Jag tror på svarta hyllor!
Däremot inte ihop med så ljust trä som TS har på både tv-bänken och den stående hyllan.

Håller med :laugh:.. för att jag själv har tre svarta lack av den längre modellen för min och sambons gigantostora dvdsamling ovanför teven och tevebänken som också är svart :p
Jäkligt opraktiskt när man har djur :o allt hår syns på dem.
Men som sagt TS, försök koordinera dina färger så ser rummet mycket bättre ut, det ser genomtänkt och mindre rörigt ut om man har ett färgtema i ett rum. I mitt vardagsrum exempelvis är det svart, vitt, silver och rosa :D

Jag kan knäppa kort på det imorgon om nån vill glutta :p
 
Sv: Vad tror ni?

Föresten (:D ) min syster har exakt samma bänk och bokhylla brevid som du har :D
 
Sv: Vad tror ni?

Ja, naturligtvis kan svarta hyllor vara ursnyggt, men jag tror inte att de passar in i just det avbildade sammanhanget. ;)

Ja, visst kan svarta hyllor vara snygga i rätt sammanhang, men jävlar vad de dammar igen... Man får torka för jämnan.:(
 
Sv: Vad tror ni?

Visa gärna bild på det :D

För övrigt så köpte jag svarta hyllor ändå haha. Ska testa, och ser det helt åt helvete ut så ska en kompis köpa dom av mig och så skaffar jag nya :)
 

Liknande trådar

Hemmet Behöver tips på var jag hittar rött porslin. Sån julig röd färg så ingen blek eller åt det rosa/orange hållet. Vill ha små tallrikar a...
Svar
7
· Visningar
586
Senast: Åsa A
·
Tjatter Välkommen till ett somrigt Visby! Till staden har precis en resande tivoli anlänt och alla med barnasinnet kvar är väldigt glada. Pippi...
48 49 50
Svar
986
· Visningar
21 644
Senast: Klara
·
Tjatter En gång för länge sedan (så länge sedan att du inte var född, och kanske inte heller dina föräldrar) var det 4 barn som på grund av...
39 40 41
Svar
804
· Visningar
15 821
Senast: cirkus
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
35 526
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp