Vad tycker ni om de "nya" hjälmarna?

Re: Vad tycker ni om de \"nya\" hjälmarna?

Ännu en hjämfråga...

Vad tycker ni om de "nya" hjälmarna?

Jag är inte fåfäng av mig (snarare motsatsen), men i ärlighetens namn tycker jag att de är riktigt fula och skulle aldrig sätta på mig ett sån't spektakel. ;) Jag föredrar hjälmar av den traditionella modellen, och helst då med (blå) sammet på. :)
 
Re: Vad tycker ni om de \"nya\" hjälmarna?

Jag har en GPA titium och visst den e skön och luftig men den töjer sig !! Jag kan knappt ha min längre för varje gång jag landar efter ett hinder så har jag hjälmen över ögonen och jag vet många som har dessa hjälmarna som har samma problem.

Däremot min John Withaker hjälm älskar jag, den e bra mycket snyggare än GPAn + att den sitter där den ska och är skön.
 
Re: Vad tycker ni om de \"nya\" hjälmarna?

Jag har samma problem som du, och ser likadan ut i hjälm. Men vad ska man göra? Hjälmarna är ju stora överlag tycker jag.

Kort sagt, ser helt okej ut :D
 
Re: Vad tycker ni om de \"nya\" hjälmarna?

Kjøpte en hööks CRW Hi-lite Pro Plus og den er sååååå ursnygg. men gud så stor den er i størrelsen. Måtte kjøpe 55 cm! og jeg har 57 cm i Champion Showring!!!!!
Men synes ikke den er stor på hodet da.... synes ikke jeg iallefall. har så lite hode at alle hjelper ser store ut egentlig
 
Sv: Vad tycker ni om de "nya" hjälmarna?

jag skulle vilja ha en jacson ..:banana:
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Vad tycker ni om de "nya" hjälmarna?

tråden är nästan fyra år gammal!
Var hittar folk dess gamla trådar?
 
Sv: Vad tycker ni om de "nya" hjälmarna?

Ja, och det är alltid de under 50 inlägg som gör det!
 
Sv: Vad tycker ni om de "nya" hjälmarna?

de måste ju börja med sista sidan o bläddra framåt :p
 
Sv: Vad tycker ni om de "nya" hjälmarna?

Har inte någon en bild på hjälmarna som det skrivs om så att man kan få se hur dom ser ut
 
Sv: Vad tycker ni om de "nya" hjälmarna?

*kl*

Hur kan man hitta såna här gamla trådar egentligen??:eek: Händer ju stup i kvarten nu för tiden...
 
Sv: Vad tycker ni om de "nya" hjälmarna?

Haha ja man kan ju undra :p

Jag vet, intresseklubben antecknar.. Men jag måste berätta att jag köpt en ny hjälm och jag e skitnöjd med den:D
 
Sv: Vad tycker ni om de "nya" hjälmarna?

Vad då för nån?:) :bump:
 
Sv: Vad tycker ni om de "nya" hjälmarna?

En GPA titium av den nya modellen. :D

Asbra att det är fler vent.hål och att man kan ta ut innerfodret och tvätta det! Sitter som ett smäck på hôvet:)

Har en ganska dålig bild men man ser lite:D

IMG_5623.jpg


(Bry er inte om flanet som är ivägen)
 
Sv: Vad tycker ni om de "nya" hjälmarna?

Vilken söt grimas din häst gör!:love: :D


Aha, visste inte att dom hade "uppgraderat" den! Den verkar fin, vad man kan se iaf!:)

Förra hjälmen jag köpte var än fluga, och det kommer nog inte bli några nya hjälmar innom en lång framtid...:crazy: ;)
 
Sv: Vad tycker ni om de "nya" hjälmarna?

Hehe tack. Hon är lite flummig, håller på att sätta igång henne efter hon har vilat i 3 månader, går väl sådär bra.

Ja den är uppgraderad, den nya modellen är mkt bättre! Snyggare märke där fram också. :angel:
 
Sv: Vad tycker ni om de "nya" hjälmarna?

Vaddå, står det bara GPA där nu?:p Stod det nått mer där innan?

Får man fråga hur mycket den kostade?:)
 
Sv: Vad tycker ni om de "nya" hjälmarna?

Ja nu står det bara GPA och märket är inplastat. Innan stod det GPA och så Pikeur under.

Nu fick jag min för spec.pris, men jag tror den kostar runt 4200 kr.
 
Sv: Vad tycker ni om de "nya" hjälmarna?

Ojdå, då är den dyrare än flugan! Skulle vara kul att se den irl, fast borde jag inte sett den på GHS?:confused: :p

Men min kompis ska antagligen åka till Svensk Ridsport i Kungsbacka, för att byta ett träns hon köpte på GHS, hade tänkt att följa med, vare sig hon vill eller inte!:angel: :D Den kanske finns där då?!:)
 

Liknande trådar

Utrustning Hej! vad tycker ni om hööks nya design på täcken mm? Jag är inte förtjust i den alls. Undrar hur kvaliteten kommer vara och passform...
Svar
9
· Visningar
969
Utrustning Jag har köpt en ny ridhjälm. Min gamla hjälm är det minst nio år sedan jag köpte så det kändes dags att uppdatera den, särskilt som jag...
2
Svar
23
· Visningar
1 872
Senast: MimmiNO
·
Övr. Hund Hej! Har ett par nya grannar ett som flyttat in ovanför mig, som har flera olika hundar som låter en del när de går i trapphuset...
Svar
9
· Visningar
662
Senast: Nepenthe
·
F
Tjatter FÖR FJÄRDE ÅRET I RAD kör vi ytterligare en omgång av 90 dagar. 2024 års period sträcker sig mellan 1 januari - 30 mars på grund av...
5 6 7
Svar
131
· Visningar
4 940
Senast: zassoo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hjälp mig utvärdera rasförslag?
  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp