Bukefalos 28 år!

Vad tycker ni?

I

Inloggningsnamn

Har fått tag på stallplats där de vill ha 1000:-/mån för att hyra och då ingår morgonfodring och utsläpp, jag får stå för foder, strö, mockning mm. Tycker ni att det är rimligt, det ligger ca 2km från samhället, har fina ridvägar, ungefär 7-8 minuters gång från busshållsplats, uteridbana planeras till våren med belysning, fina hagar med el, vissa med el och fårstängsel.

Vad tycker ni?

Loggan
 
Det beror helt på var du bor. Jag får betala minst 3000:- i månaden men då ingår också lunch & kvälls fodring och tillgång till Paddock och Manege.
1000:- kronor verkar rimligt.
 
Stallet ligger ungefär 2 mil utanför Uppsala mot Enköping.
 

Liknande trådar

Anläggning Jag har 2 egna hästar på en liten gård i en by i västra Götaland, har även 2 inackoderingar. Jag tycker det är så svårt det här med hur...
2
Svar
37
· Visningar
5 371
Senast: Ajda
·
Anläggning Jag står idag i ett nybyggt stall fullutrustat med tillhörande bekvämligheter som varmvatten, flera spolspiltor osv. Anläggningen har...
2
Svar
25
· Visningar
4 850
Senast: Cilla
·
Hästmänniskan Kostnadsförhandlingar med vänner Skriver åt en vän som vill vara anonym: Person X har en medryttarhäst som hon rider 2 dagar i veckan...
2
Svar
22
· Visningar
5 654
Senast: Tassa
·
  • Låst
Anläggning Ja vad sjutton ska jag ta betalt? Har fått erbjudande att "ta över" ett stall med fem boxar, tre rasthagar. Två av hagarna har...
Svar
1
· Visningar
1 366

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp