Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag brukar använda helgon.net. Bara skapa nytt konto för bilderna Ladda upp de bara och klicka på de, högerklicka, egenskaper och det där. Så kommer man direkt in på varje bild du länkar till
Ja det är den mest lättskötta päls jag varit med om ! Hon fällde all päls på 3-4 veckor Hon har lite långt ansikte,men jag vill som sagt ha ungar utan andnings el ögonproblem o pappan är jätterund så vi får se vem ungarna brås på,pappan har fluffigare päls o det hoppas jag de inte ärver även om det är gulligt o supermjukt.
Hundavel & Ras
Gick in på en kennels hemsida och såg att de planerade att föda upp av denna ras också. Då jag inte hört något om den tidigare blev jag...
Hästnyheter Jag hoppas ockå på föräldrarna, jag menade mest att det officiellt inte kommer att hända mycket från rättväsendets sida. Kommer mest att...
Ekonomi & Juridik Som stallägare själv kan jag inflika att det verkligen är svindyrt att ha stall idag. Sen att minska på servicen på sommaren från 1...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller.
Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.