Vad tycks om mina kaniner?

Jag brukar använda helgon.net. Bara skapa nytt konto för bilderna :D Ladda upp de bara och klicka på de, högerklicka, egenskaper och det där. Så kommer man direkt in på varje bild du länkar till :)
 
Ja det är den mest lättskötta päls jag varit med om ! Hon fällde all päls på 3-4 veckor :love: Hon har lite långt ansikte,men jag vill som sagt ha ungar utan andnings el ögonproblem o pappan är jätterund så vi får se vem ungarna brås på,pappan har fluffigare päls o det hoppas jag de inte ärver även om det är gulligt o supermjukt.
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 333
Senast: jemeni
·
Hundavel & Ras Gick in på en kennels hemsida och såg att de planerade att föda upp av denna ras också. Då jag inte hört något om den tidigare blev jag...
Svar
4
· Visningar
1 720
Senast: Asko
·
Äldre I morgon lördag är det äntligen dags, kvällen vi väntat på sedan maj förra året.... Som vi laddat upp inför gemensamt här på buke...
39 40 41
Svar
806
· Visningar
27 670
Senast: voltis
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok 2016 var året då jag äntligen fick ett hem. Tidigare hade jag bara haft bostäder, högst osäkra sådana och med resultatet att jag fick...
Svar
0
· Visningar
2 031
Senast: Magiana
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCIV
  • Hiss och diss del 5
  • Varför finns Israel?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp