Vad väljer du bort...

Jag tycker inte jag väljer bort speciellt mycket saker så mycket som att jag skyller på djuren för att slippa göra saker jag ändå inte vill :o:angel:
Min sambo vill resa till billiga ställen bara för att resa, jag tycker inte alls om att flyga så reser bara långt när jag absolut måste eller är i desperat behov av värme dvs vart tionde år eller så. Jag hatar onödigt kraffs så för mycklet shopping tilltalar mig inte heller. Det enda jag faktiskt vill köpa som är "onödigt" dyrt förutom saker till djuren är ytterkläder till vintern men då håller dom å andra sidan i minst tio år.
 
... för att ha tid, ork och pengar för att kunna ha häst?

Pengamässigt väljer jag inte bort nånting trots usel månadslön, dyrt boende (nyköpt villa i tätort med lån) och barn. Köper precis vad jag känner för, äter ute så ofta jag vill, weekends osv.
Tidsmässigt väljer jag heller inte bort nånting då jag jobbar deltid och har hästen på lösdrift.
Det enda jag egentligen väljer bort är längre resor men det beror minst lika mkt på katter och barn. Tur att jag reste av mig ordentligt i min ungdom!
 

Liknande trådar

Anläggning Jag funderar på att köpa en spridare att dra med fyrhjulingen. Budget max 5000 kr. Vad är vettigt för de pengarna? Det finns ju spridare...
Svar
10
· Visningar
137
Senast: warg
·
Hästmänniskan Jag kommer inom en överskådlig framtid stå utan häst och har funderat på, om jag vill ha en ny häst och i så fall vilken typ av häst som...
2 3
Svar
57
· Visningar
2 851
Senast: grodan21
·
Hästmänniskan Har legat vaken i minst 1,5 timme i sängen. Min son på 7 månader har vaknat till några gånger och sökt närhet. Ammar fortfarande lite...
Svar
5
· Visningar
1 444
Senast: Hedinn
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har valt. Jag tänker bo på landet. Ändå ska det talas om för mig att jag kan välja - att bo i stan. Som om jag är dum i huvudet och...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 374
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • WE-tråden
  • Ridskoleryttare
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

Tillbaka
Upp