Vad var det för träns?

Thrillie

Trådstartare
Jag var inne i en ridsportbutik idag och såg ett träns som jag tyckte var jättefint. Men nu kan jag inte komma på vad det var för märke på det! Tänkte att någon här kanske vet.

Det var ett pannband med stenar, de satt ungefär såhär:
22etk7.png

(Paint skills!!)

Det var ett Aachenträns, tror att det var pullback knäppning. Fanns i svart med svart fodring, svart med mörkgrå fodring och brunt med ljusare brun fodring. Kan ha varit att det bruna var ljusbrunt med mörkare brun fodring, är inte säker.

Är nästan säker på att det stod chetak på lappen, och tränset var i prisklass runt 600 kr, såldes utan tyglar.

Har googlat och googlat nu men hittar inte tränset :( Någon som vet vilket träns jag letar efter?
 
Sv: Vad var det för träns?

Treadstone/Chetak Diamond var det!

Någon som vet hur kvalitén är på detta märke?
 

Liknande trådar

Dressyr Lite nyfiken, vad har ni på er och era hästar på tävling? :D Ryttare Hjälm: Svart Samshield Shadowmatte (som borde bytts ut för länge...
Svar
6
· Visningar
1 921
Senast: Wilfa
·
Utrustning Vad i hela friden är det för märke med exemplariskt bra träns? Aldrig hört talas om - vad har jag missat?! :eek: Okej, om jag ska ta...
Svar
12
· Visningar
1 592
Senast: Alexandra_W
·
Utrustning jag letar efter både träns och kandar men hittar ingenting jag verkligen vill ha, jag har ingen lust att lägga flera tusen på både träns...
2
Svar
27
· Visningar
5 542
Senast: Hedwig02
·
Utrustning Nu så vill jag se ALLA era träns med färgad fodring! Alltså inte ett t.ex brunt träns med ljus brun fodring eller ett svart träns med...
Svar
10
· Visningar
1 608

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp