Vad var det för schabrak jag såg?

Lillelorden

Trådstartare
Igår var jag på tävling och såg ett så himla fint schabrak. Kände att jag villhöver ha ett sånt. Meeeen jag lyckas för mitt liv inte hitta vad det var för märke - vet buke? Tyvärr, för att göra det lite svårare, så lyckades jag inte få någon bild på't. Det var vinrött och väldigt likt Lami Cell eller Scapa i modellen, lite tjockare och med rejäl skärning för manke. Precis under framvalvet hann jag också se att det satt en logga (broderat i tyget, inte en "lapp"). Det var inte helt traditionellt quiltat utan påminde lite om Eskadrons performanceschabrak. Jag tror inte att det var någon passpoal eller kantbant i annan färg, men det var ett tunt band av typ roséfärgade strasstenar som glittrade SÅ FINT. Avlånga, smala stenar. Typ sådana som på bilden. Är det någon som kan ha någon aning om vad det kan vaaaaraaaaa?
 

Bifogade filer

  • 100-Gold-Oblong-Cubes-Faceted-Bead-Acrylic-Rhinestone.jpg
    100-Gold-Oblong-Cubes-Faceted-Bead-Acrylic-Rhinestone.jpg
    23,6 KB · Visningar: 33
Jag vill säga Rider by horse. Men det är nog inte rätt, men det ploppade ändå upp i huvudet när jag tänkte på vinröda schabrak för jag vet att jag sett att det märket har det :)
 
d
Igår var jag på tävling och såg ett så himla fint schabrak. Kände att jag villhöver ha ett sånt. Meeeen jag lyckas för mitt liv inte hitta vad det var för märke - vet buke? Tyvärr, för att göra det lite svårare, så lyckades jag inte få någon bild på't. Det var vinrött och väldigt likt Lami Cell eller Scapa i modellen, lite tjockare och med rejäl skärning för manke. Precis under framvalvet hann jag också se att det satt en logga (broderat i tyget, inte en "lapp"). Det var inte helt traditionellt quiltat utan påminde lite om Eskadrons performanceschabrak. Jag tror inte att det var någon passpoal eller kantbant i annan färg, men det var ett tunt band av typ roséfärgade strasstenar som glittrade SÅ FINT. Avlånga, smala stenar. Typ sådana som på bilden. Är det någon som kan ha någon aning om vad det kan vaaaaraaaaa?

Låter som Anna Scarpati? Dom kan beställas lite som man vill.
 
Jag hittade det! Det var ett Lami Cell och hette "Jewelry". :love: Nu återstår bara problemet att hitta något ställe som säljer det, eftersom det inte verkar finnas någonstans på internet i rätt färg. :meh:


301227_0808.jpg
Dom kan säkert ta hem det i denna färgen om de redan säljer samma schabrak i andra färger. Fråga dem :)
 
Igår var jag på tävling och såg ett så himla fint schabrak. Kände att jag villhöver ha ett sånt. Meeeen jag lyckas för mitt liv inte hitta vad det var för märke - vet buke? Tyvärr, för att göra det lite svårare, så lyckades jag inte få någon bild på't. Det var vinrött och väldigt likt Lami Cell eller Scapa i modellen, lite tjockare och med rejäl skärning för manke. Precis under framvalvet hann jag också se att det satt en logga (broderat i tyget, inte en "lapp"). Det var inte helt traditionellt quiltat utan påminde lite om Eskadrons performanceschabrak. Jag tror inte att det var någon passpoal eller kantbant i annan färg, men det var ett tunt band av typ roséfärgade strasstenar som glittrade SÅ FINT. Avlånga, smala stenar. Typ sådana som på bilden. Är det någon som kan ha någon aning om vad det kan vaaaaraaaaa?
Vill ha :-)
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Lös i magen
  • Ännu en tråd om hundfoder

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp