Vad var det jag hörde!?

Jag har en 02:a som precis har flyttat till Malmö, hjälp!

Min äldsta är född februari 02, han är alltså över 20 år nu, gått ut gymnasiet, flyttat hemifrån och jobbar. Men jag håller med, bebis. 20 år kan inte gått så fort liksom.

Jösses :laugh: !

Ja, alltså man vet ju att det är så, men ändå... :O
Jag har en brorson som är född -16 och han har börjat förskoleklass nu... men ändå är alla "millenials" bäbisar XD
 
Jag höll på att dö av skratt när jag efter jobbet stod på hållplatsen och råkade tjuvlyssna på två tonåringar som pratade studier efter gymnasiet
"Man kanske ska bli psykolog? Eller socionom istället? Då slipper man i alla fall bli knäpp.."

Så oskyldigt naivt! (Jag tror att resten av vår arbetsplats tänker att vi socionomer borde bli inspärrade någonstans eftersom vi är skogstokiga hela bunten)
 
Jösses :laugh: !

Ja, alltså man vet ju att det är så, men ändå... :O
Jag har en brorson som är född -16 och han har börjat förskoleklass nu... men ändå är alla "millenials" bäbisar XD
Visst är de! Min 20 åring ringde mig häromdagen och berättade att han varit på VC, jag hajjade till, det är tredje gången i hans liv han är på besök i sjukvården liksom, sedan hade han hämtat ut en salva, första medicinen i hans liv (utöver receptfri Alvedon), och jag bara "jisses så stor du har blivit" och fick till svar "men mamma, jag är vuxen, man ska kunna sånt då". :rofl:

Jamen förlåt liksom, jag bara blev lite tagen över att du är vuxen liksom ;)
 

Liknande trådar

Relationer Hej! Vill börja med att- ja absolut det bästa är ju att bara fråga. MEN nu vill jag fråga här först ;) Snapade med en kille i ca 1...
Svar
11
· Visningar
983
Senast: tanten
·
Kropp & Själ För 2 år sen (okt-21) opererade jag bort det mesta av en stor hjäntumör, den sitter lite illa till, så allt gick inte bort, den dödar...
Svar
15
· Visningar
865
Senast: Cattis_E
·
Övr. Djur Jag har hittat ett akvarium som skulle passa utmärkt på vår ena köksbänk. Måtten är 180x20x20 så det är lågt och långsmalt och skulle...
Svar
2
· Visningar
494
Senast: Sassy
·
Foder & Strö Dotterns D-ponny, arabiskt fullblod, går på lösdrift. Får analyserat hösilage 3 ggr/dag. Fri tillgång på halm halva dygnet ungefär...
Svar
4
· Visningar
759
Senast: mily
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp