Vad vet du om bukefalisten?

nyponros

Trådstartare
I brist på annat och en lucka på jobbet startar jag en sånhär tråd. Vi har haft dem förut och de är rätt trevliga tycker jag! Det går ut på att man skriver några rader om vad man har för uppfattning och vet om den bukefalisten som skrivit det senaste inlägget. Så kan man lära känna er alla lite bättre om inte annat:).
 
Sv: Vad vet du om bukefalisten?

Du gillar smink och har ett välfyllt sminkbord.
Tror du sålde din häst för ett bra tag sen och jag har uppfattat det som att du lagt hästarna på hyllan för tillfället och senaste hästen var ett fuxsto?
Du bor i Falköping om jag inte minns helt fel?

Du hade en pojkvän du gjorde slut med och som senare avled :(

Och du bor i en supermysig lägenhet med din katt.
 
Sv: Vad vet du om bukefalisten?

Du har ganska mycket problem som du kämpar emot och lyckas, enligt mig, bra med.
Du har en jättegullig ponny som du håller på att rida in, (2?) barn och har/har haft hund och kanin. Tror jag iallafall.
Du har haft praktik i en matbutik och tycker om att skriva (?)

Många frågetecken :D
 
Sv: Vad vet du om bukefalisten?

Du är typ världens snällaste människa, först och främst :love:

Och har vissa problem med psykisk ohälsa och strul med maten. Du har man (eller sambo? Vet inte om ni är gifta) och två (?) barn (son och dotter?). Ni har nyligen skaffat hus och bott en period hos dina svärföräldrar. Du älskar kläder och har dem i överflöd :D Du har en häst som du skaffat nyligen, du handlar rätt ofta på Ullared och ni vill bygga/har byggt nytt staket runt nya huset :D
 
Sv: Vad vet du om bukefalisten?

Du är snäll och jätterolig! Du har en häst som du mycket kreativt tjatade till dig när du var liten. Du bor i en charmigt inredd lägenhet och (jag tror att det är du) har eller har haft en pimpad bil.
Du har fantastiskt hår och bra klädsmak också.
 
Sv: Vad vet du om bukefalisten?

Jag vet inte om jag har fel (vilket jag säkert har), men jag har fått för mig att du bor uppåt i landet, typ Östersund/Luleå eller något. Du har ett helt underbart hår som jag skulle kunna döda för, samt har en häst som du manipulerade till dig som liten :D;)
 
Sv: Vad vet du om bukefalisten?

Du är en färgstark person som verkar sprida mycket positiv energi runt omkring dig! Du bor i en lägenhet med djurmönstrade fåtöljer och har en svart och en vit katt. Du har ridit på en ko. Haha.
 
Sv: Vad vet du om bukefalisten?

Läser till sjuksköterska. Är en av de snyggaste personerna jag någonsin sett. Har en sketasnygg lägenhet. Gillar kor :D
 
Sv: Vad vet du om bukefalisten?

Du är en sådan vars inlägg jag ofta tycker är tänkvärda och du verkar vara klok. Samtidigt har jag en uppfattning om att du har mycket humor och skulle vara rolig att hänga med!
 
Sv: Vad vet du om bukefalisten?

Saeta: Jag bor i Nyköping, så där var du ute och cyklade :D

(Parentes, så tänk bort detta inlägg :D)
 
Sv: Vad vet du om bukefalisten?

Visst bodde väl du i Örebro ett tag? Verkar i alla fall vara en trevlig tjej som gillar att ha kul! Mån om ditt utseende (på ett bra sätt!) och gillar att klä upp dig för festliga tillfällen. Har haft lite otur i livet men verkar ändå behålla en positiv attityd!
 
Sv: Vad vet du om bukefalisten?

LV är helt jävla awesome och stencool och var min hemliga bukecrush i typ ett år haha :D Bor i Nypan som vi vet, har episkt hår (som jag aldrig skulle orka med själv) och passar löjligt bra i grönt.
Sötaste ponnyn har hon också!
 
Sv: Vad vet du om bukefalisten?

Haha hemlig bukecrush - until you met me? :angel:

LZ är som vi alla vet ascool, har ett av de mest fantastiska och symmetriska ansikten jag sett! Gillar spenatpizza, Fredrik Backman och Kaizers Orchestra. I övrigt vet jag typ allt om dig, säger vi!
 
Sv: Vad vet du om bukefalisten?

Och när hon kollar på skidåkning hejar hon på Hedi Weng och Emil Jönsson :D

Och eftersom du Lindgren var sist så får jag väl fylla på att du är lite överallt och ingenstans på forumet :p Vad jag läst har du väldigt kloka tankar och funderingar.
 
Sv: Vad vet du om bukefalisten?

Jag vet inte alls om jag har blandat ihop nu, men jag har för mig att du har lagt upp bild/er nånstans på din hemtrakt någonstans låååångt upp i landet, och det är jättefint där. Och så tror jag att du har eller har haft hund, möjligen golden retriever. Reserverar mig dock för mitt värdelösa minne :o
Du skriver ofta vettiga inlägg som jag brukar gilla att läsa :D
 
Sv: Vad vet du om bukefalisten?

Stämmer bra! Kommer från ett ställe som heter Övertorneå (på finska gränsen) och jag har en golden retriever som heter Max så du har helt rätt :p
 
Sv: Vad vet du om bukefalisten?

Yes, mitt minne är inte helt uselt ändå :D
(Kan bero på att jag är norrlandsfantast och golden-fantast...)

Och det här inlägget räknas såklart inte till tråden :)
 
Sv: Vad vet du om bukefalisten?

LV, snarare tills du fick reda på det!
Nu är du min inte så hemliga bukecrush :D Älskar också att spenatpizza är ett av mina kännetecken :love:

Annars har jag ju nästan pinsamt dålig koll på mina med-bukefalister :o Ska genast läsa på!
 

Liknande trådar

IT & mobiler Finns det någonstans i datorn där man kan ändra så att vid radbyte de små bokstäverna fortsätter automatiskt? Inte ändrar till stor...
Svar
6
· Visningar
296
Senast: Rie
·
Kultur Jag läste mycket poesi när jag var yngre då jag också själv var aktiv med skönlitterärt skrivande. Sen har jag tappat bort det men nu...
Svar
0
· Visningar
67
Skola & Jobb Som en uppdatering på gamla tråden, så blev jag "av med jobbet". Fick besked om detta idag, att jag inte fick en tillsvidareanställning...
Svar
19
· Visningar
2 717
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 445

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp