Bukefalos 28 år!

Vad vill ni mod. att man ska skriva...

Lillagoajag

Trådstartare
... i rutan man får upp när man trianglar?

Jag vet aldrig riktigt vad jag ska skriva, om det inte är något så "enkelt" att tråden ska flyttas. Så, vad vill ni att vi ska skriva där? Kort? En halv uppsats?

Tack! :)
 
Sv: Vad vill ni mod. att man ska skriva...

Jag behöver ingen uppsats, det räcker med "blogglänk", "reklam", "annons" eller liknande.
 
Sv: Vad vill ni mod. att man ska skriva...

För mig räcker det oftast också med något väldigt kort. Är det något mindre solklart är det inte dumt med en längre förklaring, tex om det är något man anser otrevligt, påhopp eller liknande (fast med längre menar jag ändå inte jättelångt, bara mer än några ord).
 
Sv: Vad vill ni mod. att man ska skriva...

Om man anser att tråden ska flyttas till ett annat forum uppskattar jag även att få reda på vilket forum som vore mer lämpligt, inte bara att det är "fel forum".
 
Sv: Vad vill ni mod. att man ska skriva...

För mig räcker det oftast också med något väldigt kort. Är det något mindre solklart är det inte dumt med en längre förklaring, tex om det är något man anser otrevligt, påhopp eller liknande (fast med längre menar jag ändå inte jättelångt, bara mer än några ord).

Om man anser att tråden ska flyttas till ett annat forum uppskattar jag även att få reda på vilket forum som vore mer lämpligt, inte bara att det är "fel forum".

Instämmer. :bow:
 

Liknande trådar

  • Artikel
Bukefalosnyheter När en sökning görs med hjälp av förstoringsglas-ikonen uppe till höger på sidan har jag nu ändrat så att resultaten sorteras efter hur...
Svar
2
· Visningar
749
Senast: Gunnar
·
L
Skola & Jobb Innan jag skriver dethär så vill jag bara skriva att SJÄLV KLART så ska jag ha ett möte med en studie väg ledare snart och då ska jag...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
2 809
Fordon Om tråden inte ligger rätt så får den flyttas till rätt ställe. Lite svårt att veta var den hör hemma. Jag ska skriva upp för BE i...
Svar
2
· Visningar
599
Senast: Fetaost
·
  • Låst
  • Nålad
  • Artikel
Dagbok Vänligen undvik att i detalj beskriva skadliga handlingar eller handlingar som kan leda till att andra användare skadar sig. Oavsett om...
Svar
1
· Visningar
2 885
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp