Vääääldigt kärleksfullt vimsigt sto o shopping i natten...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Min lilla tjej är brunstig och alla som kommer i närheten är potentiella kavaljeros, ston som valacker, stora som små. :love:

Rida går bra efter att hon vant sig vid skänklarna som helt plötsligt blivit väldigt underliga. Har de alltid hängt där? :down::eek:
Efter lite knorrande och några kickar mot skänkeln går det bra igen. Förutom någon liten tapp av framåtbjudning mitt upp i allt.
Hon är lite gullig när hon är så där vimsig och tittar kärleksfullt på alla. :love::heart

Tror att jag äntligen kommit på vad som gör att sadlarna hamnar till höger. Provade Lippo Azzario alton igår igen och tänkte till lite.
Tog bort bandagepaddarna under sadeln och lade dem under sadeln på sidan fram och neråt.
Då äntligen blev det mycket bättre!!
Lippon sätter mig ju i en bättre position än Wellington greenlinen. Men måste skaffa längre sadelgjord. Räcker knappt runt med allt extra på sidan och renskinnett under.
Lite trist eftersom jag precis köpt en Kentucky fårskinnsgjord... Den va inte billig...  :yuck:
Men hon kanske kan ha den senare.
Det slog mig nu att jag sett sadelgjordsförlängare någonstans!! :banana:

Kan ju inte sova heller i vanlig ordning... Ska till frissan i morgon för första gången på över ett halvår. Pallar inte tider, bryter ihop, ont i magen ont i huvudet ont i händerna osv... Bara för att jag ska klippa och slinga håret. :arghh:
Jag hoppas verkligen att jag tar mig dit. Ser knappt något längre för luggen.

Å just de ja, höll på att glömma att jag hittade en tröja och en jacka å så klart benskydd som jag bara måste ha. :D
Surfa runt på ridsporsidor mitt i natten är farligt för ekonomin.
Slapp frakten i alla fall. Går att hämta på Granngården. Stället hette Charlies.

Ja,jag vet att de ser väldigt lika ut, men älskar verkligen den stilen och färgen så hela min rid garderob är nog ganska enformig! :D

4917
4918
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • bandage på katt
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp