Vädertråd 2!

Jag tror på en vit jul, trots att prognosen säger plusgrader. Det har ju varit betydligt kallare här än vad prognosen har sagt ett tag nu. I dag ska det t.ex. vara plus 2 grader men är just nu -5. Och igår skulle det vara typ -10 men var närmare -20.

Härligt med några soliga dagar
00F32834-F038-4474-A299-7820618F035F.jpeg

Plusgrader å ösregn igår så nästan allt snö gick bort.. nu kl 5 på morgonen vaknar jag till 1dm nysnö å de toksnöar . Minusgrader oxå ser ut som de blir snö till jul i år iaf! 😍

Sista två dagarna med plusgrader har förvandlat hela gården till en ishockeyrink - en knögglig ishockeyrink :banghead:
Inatt frös den till fin blankis - och sen har det kommit snöfjun uppå, så nu är det totalt livsfarligt att gå ut!
Men nu skiner solen och det är -2 grader. Damn you weather :arghh:

Liknande trådar

Kropp & Själ I sommar har jag varit rätt pigg men de senaste 2-4 veckorna har jag fått nån konstig trötthet. Inte jättetrött men nåt diffust...
Svar
11
· Visningar
528
Kropp & Själ En tråd för oss adventskalender fantaster som tittar på alldeles för mycket Grääs YT och inhalerar rituals dofter och villhöver mer...
Svar
17
· Visningar
834
Juridik & Ekonomi Några viktiga datum för deklaration för inkomståret 2022 13 februari Sista dagen för att göra en extra skattebetalning om du räknar med...
Svar
7
· Visningar
453
Senast: tornblomma
·
  • Artikel
Dagbok Jag gick en promenad idag, precis som jag gjort några dagar i rad nu. Solen sken fast väderprognosen sagt att det skulle vara mulet...
Svar
2
· Visningar
439
Senast: Wille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar