Vädertråd 2!

Jag tyckte det var illa nog med de 10cm snö som vi fick här, och de har definitivt inte smält bort under dagen. Skulle smyga iväg med bilen på ett litet ärende trots att sommardäcken sitter på, men jag kom inte ens av parkeringsplatsen. Få se hur det utvecklar sig under morgondagen...
 
Glad att jag åkte och handlade på förmiddagen 😅 för nu kräksnöar det igen 🌨🌨🌨🌨

20220409_142431.jpg
 
Börjar bli lite lätt trött på kyla och blåst nu, igår när jag kom ut från kontoret så kunde jag knappt stå upprätt i blåsten och min handväska var nära att blåsa bort. Idag var jag ute en längre promenad det blåste rätt rejält på sina ställen. Vill ha riktigt fint vårväder till påsk men det ser inte ut så på prognosen just nu. Ska ut till en ö där vi har bokat hotell långfredagen till påskafton och om prognosen står sig blir det en kall och blåsig historia. Så kommer nog inte ha så mycket nytta av den där balkongen som hör till rummet.
 
Enligt telefon 18 grader och soligt med enstaka tunna moln.

Termometern visar på 30 inne och 36 grader ute. (solsida.)
 

Liknande trådar

Fritid Kommer landa på Gardermoen ett par dagar innan midsommar och är ledig till efter midsommar, så funderar på att stanna kvar i Norge 2-3...
Svar
11
· Visningar
357
Senast: Fideli
·
Övr. Hund Annorlunda rubrik jag vet :D . Jag söker efter riktigt bra glasögon till hund för sitt användas framförallt vid turskidåkning...
Svar
2
· Visningar
574
Senast: Acto
·
Kropp & Själ Igår var jag ute från 6 - ca 14. Det var inte alls supersoligt, utan lite sol, men solkrämsjunkie som jag är smorde jag mig i ansiktet...
2
Svar
30
· Visningar
1 493
Senast: Badger
·
Fritid Nästa vinter i november eller januari planerar jag att åka till solen ca 2 veckor. Men var ska jag åka? Enda kravet är att flygresan...
2 3
Svar
54
· Visningar
3 095

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Black & tan?
  • Papegojor och liknande
  • Vi med Chinese crested

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp