Vädertråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Igår visade bilen 29 gr där den stod på parkeringen. 23 när jag körde. Galet!

Inatt åskade det och blixtrade rejält. En enorm urladdning.

Idag regnar det och är mulet! :love:

(Södra Skåne)
 
Vaknade upp till detta idag O_o
29189
 
I går var det drygt 10 grader och bara några droppar regn.
I dag regn- och hagelskurar.
 
Har haller dagarna en bra bit over 20*C i skuggan nu ... Pa Torsdag, Fredag, och Lordag sager prognosen (som brukar ha ratt) att det ska bli 29*C till 32*C 🤨 Redan i dag var jag och pillade pa ACn och funderade pa att satta pa den ... men jag oppnade nagra fonster och dorrar till istallet. :p
Det blir inte kul om vi inte far regn snart ... nu har det inte regnat pa over 3 veckor.
 
Lite fuktigt i morse vid halv 7 men en riktigt behaglig temperatur ute, vilket tyvärr betyder att det troligtvis kommer bli olidligt varmt under dagen.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästhantering Följande text snurrar runt lite överallt på fb. Vad tycker den samlade bukeflocken om detta? (Själv anser jag att hästar som skakar...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
14 831
Senast: Korven
·
V
Hundhälsa I sin biabädd intill elementet, med en mikrovärmd vetesäck gömd under fleecefilten, ligger hon just nu och njuter efter en promenad...
Svar
16
· Visningar
7 581
Senast: Berin
·
Övr. Hund Jag vill berätta för er om en mycket speciell hund. En Finsk lapphund kom till oss den 25:e September 1997. Jag satt hemma hos min...
2
Svar
25
· Visningar
3 316
Senast: Disen
·
Utrustning Min häst har exemtäcke just nu. Kommer att ha det täcket in på hösten, dygnet om. Detta täcket kan jag inte begära att stallägaren...
2
Svar
32
· Visningar
1 911
Senast: 95johsv
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Att ångra en valp
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp