Bukefalos 26 år!

Vägen ur drogerna.

Hej alla fina bukefalister!

Nu skapar jag också en skriva av mig tråd mitt bland alla känslor och tårar.

Jag har skrivit trådar förut om mitt långa och intensiva drogmissbruk. Och nu är jag här igen!

För en vecka sedan kom jag in med ambulans efter en allvarlig överdos. Vårdades på intensiven och blev sedan förflyttad till psyk. Tvångsvårdas just enligt LVM. Är helt inlåst får inte ens ha ett fönster på glänt.

Om någon dag kommer jag eskorteras med polis till ett LVM-hem där jag ska vara i Max 6 mån.

Allt känns piss och det är sååå tärande att vara frihetsberövad 😞 samarbetar dåligt med personalen och är en motvalls bitch.

Någon i liknande sits? Eller känner någon i liknande? Tips på hur man kan få tiden att gå? Rastlös som fan med ett gigantiskt drogsug..

ExtraW

Trådstartare
50B43DFD-DDE9-407B-A7D5-D540DE85819D.jpeg

ExtraW

Trådstartare
På tisdag opereras jag för cancer i livmoderhalsen. De ska inte ta bort hela utan prova först att ta bort en rejäl bit samt kringliggande lymfkörtlar! Har jag TUR räcker det med denna operation. Jag kommer isåfall fortfarande kunna få barn men det kommer räknas som en risk graviditet. Måste jag ta bort mer eller hela så kommer jag bli steril 😞😞😞 det kommer även kanske bli aktuellt med cellgifter

På tisdag opereras jag för cancer i livmoderhalsen. De ska inte ta bort hela utan prova först att ta bort en rejäl bit samt kringliggande lymfkörtlar! Har jag TUR räcker det med denna operation. Jag kommer isåfall fortfarande kunna få barn men det kommer räknas som en risk graviditet. Måste jag ta bort mer eller hela så kommer jag bli steril 😞😞😞 det kommer även kanske bli aktuellt med cellgifter
Jag håller tummarna för dig❤️

Det löser sig. På nåt sätt. :heart

ExtraW

Trådstartare
Åååhhh kära tråden!!! Jag har så väldigt väldigt svårt att hålla mig borta från drogerna 🥴🥴🥴 det går sådär.

Blev opererad i förra veckan då man tog bort en rejäl bit av livmoderhalsen samt kringliggande lymfkörtlar. Nu ska det analyseras för att se om man behöver ta bort mer/hela 🙏😞

Åååhhh kära tråden!!! Jag har så väldigt väldigt svårt att hålla mig borta från drogerna 🥴🥴🥴 det går sådär.

Blev opererad i förra veckan då man tog bort en rejäl bit av livmoderhalsen samt kringliggande lymfkörtlar. Nu ska det analyseras för att se om man behöver ta bort mer/hela 🙏😞
Bara du kan välja ett liv utan droger. Och jag tror att du vill det. Jag håller tummarna att dina analyser kommer tillbaks negativa. Fuck Cancer.

Hemskt. Hat tyvärr sett en barnsomsvän dö pga droger och avskyr skiten och vad den gör med folk. Hoppas verkligen att du kan samla mod och styrka och inse att du måste ha hjälp. Tyvärr blir missbrukare för det mesta helt okontaktbara då drogbegäret styr deras liv och vilja till varje pris.

Personen jag kände växte upp med mig på samma dagis, skola och senare även första åren på samma gymnasium. På gymnasiet började hon efter en tid skolka, jag visste att hon testade olika droger och skvallrade, hon plaserades på olika hem, hjälpte inte utan hon började med prostitution och efter det försvann hon (blev obehaglig att prata med pga heroinmissbruk så jag bröt kontakten). Fick veta efter några år att hon dog av överdos. Hittad död på en äcklig toalett i Stockholm endast 26 år gammal.

Hoppas verkligen att du hinner reda ut ditt liv innan det spårar ur totalt, men du måste ta emot hjälp för att nå dit. Droger är vidriga och tar helt bort allt mänskligt ur en människa.

Så du är rädd för cancern men inte för drogerna? Båda är potentiellt dödande. Den ena kan du tyvärr inte göra någonting åt själv, men den andra delen (drogerna) kan du. Gör nåt!

Hoppas du klarar dig med en operation och blir frisk och hoppas innerligt att du inser ditt värde och väljer livet istället för drogerna 💕

Hemskt. Hat tyvärr sett en barnsomsvän dö pga droger och avskyr skiten och vad den gör med folk. Hoppas verkligen att du kan samla mod och styrka och inse att du måste ha hjälp. Tyvärr blir missbrukare för det mesta helt okontaktbara då drogbegäret styr deras liv och vilja till varje pris.

Personen jag kände växte upp med mig på samma dagis, skola och senare även första åren på samma gymnasium. På gymnasiet började hon efter en tid skolka, jag visste att hon testade olika droger och skvallrade, hon plaserades på olika hem, hjälpte inte utan hon började med prostitution och efter det försvann hon (blev obehaglig att prata med pga heroinmissbruk så jag bröt kontakten). Fick veta efter några år att hon dog av överdos. Hittad död på en äcklig toalett i Stockholm endast 26 år gammal.

Hoppas verkligen att du hinner reda ut ditt liv innan det spårar ur totalt, men du måste ta emot hjälp för att nå dit. Droger är vidriga och tar helt bort allt mänskligt ur en människa.
Så tragiskt!

ExtraW

Trådstartare
Måste bara berätta om en sjuk sak som hände när jag satt på låst avdelning:

Det var en gubbe som var anställd bara för att ge massage/akupunktur. Jag tänkte först det kunde va nice o boka in en massage. Det första han gör är säger av med behån. Jag tog av den o la mig på mage. Han börjar direkt att verkligen klämma på brösten MYCKET och även på rumpan. Jag går därifrån!

Han står sen och lurpassar så fort man går ut från sitt rum han hoppar fram och börjar tafsa.”jag vet att du gillar det” 🥴 jag låg mycket och sov på dagarna och han berättade att han alltid gick på n på mitt rum och såg på mig när jag sov, och tog på sig själv. Jag låste ju alltid om mig men han hade nyckel till mitt rum. Höll på med mina smutsiga trosor, luktade på dom osv. Detta är bara en bråkdel av allt han gjorde!!

Jag och tre andra tjejer som upplevde det samma gick till chefen och fick ingen förståelse alls!!!!! Vi var ändå fyra som sa samma historia.

Men nu pratade jag med en som sitter där nu och då har han fått sparken 👍👍👍 blev så glad när jag fick höra det!

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Kan vi prata om Sve##nius senaste uttalande?
  • Vad gör vi CLX
  • Kaoset del 2

Hund, Katt, Andra Djur

• Tämja vildkatt? Råd och hjälp!
  • Annonsera mera hundar

Hästrelaterat

Omröstningar

• Fanta Orange eller Zingo Apelsin?