Välja dipp

Cherarriduracell

Trådstartare
HUR väljer man en god dipp? Jag har ingen aning om vilka smaker som går ihop. Äter helst linschips med ranchsmak eller potatischips med sourcream and onion eller baconkryddning. Vilken dippsmak ska jag välja till respektive grej?
 
Jag kan tyvärr inte hjälpa dig eftersom jag är extremt inrutad. Äter jag chips och dipp är det BARA ranch & sourcream-chips med sweet chili-dipp som gäller. Jag tycker det är gott men vet inte om det "egentligen passar ihop"
 
Och jag äter helst chips utan dipp. Tycker det mest blir kallt och geggigt med dipp till.😁
Har visserligen doppat i pepparsås som stått framme efter middagen nån gång, det har blivit bra haha. Kanske så beror mitt dippmotstånd på att de kompisar som ordnat dippen inte har koll på vad som passar ihop, så får väl hålla lite koll här för inspiration.
 
Holiday :bow: men tål inte den, får alltid sjuuukt ont i magen, men måste ändå testa om min reaktion försvunnit då å då, finns ju ingen annan dipp som håller måttet ;)
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 110
Senast: Madalitso
·
Kropp & Själ Har H och nära anhörigs tillåtelse att skriva detta men valt ett anonymt konto ändå. Har en nära anhörig med diabetes vi kan kalla hen...
2
Svar
31
· Visningar
2 084
Senast: Hajfisk
·
Övr. Hund Balder är hopplös med att äta olämpliga saker på promenaderna, med konsekvensen att han ofta är jättedålig i magen. Han är snabb som en...
Svar
17
· Visningar
1 712
Senast: ildiko
·
Hundavel & Ras Nu behöver jag bukes samlade kunskap för jag blir själv inte riktigt klok på vilken ras jag ska välja. För att göra en lång historia...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
7 106
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Kaninskrik
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

  • WE-tråden
  • Dressyrsnack 17
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp