Hem&Hobby Välkommen in i juvelgrottan

Zinfernia

Trådstartare
Jag blev så förvånad när användare här visade sig gilla min smak på smycken så jag bestämde mig för att lägga upp en egen tråd och visa lite av det jag har. Jag är van vid att folk mest skrattar åt det jag bär och tycker att det är mer eller mindre utflippat så det var en positiv överraskning att några här faktiskt verkar tycka om det jag visat hittills :laugh:

Jag har alltid älskat smycken. När jag var yngre höll jag mig till mer traditionell stil men allteftersom åren gått har jag blivit mer och mer förtjust i statement-stil.

Den här diskreta (:angel:) ugglecuffen kommer från Boudoir by Disaya :love:

IMG_20191114_113034.jpg

(ursäkta bildkvalitén. Min fotostudio och utrustning finns hemma hos mamma så jag får nöja mig med mobilbilder)

Zinfernia:s ev trådar under: Dagbok Annonser Överallt

Zinfernia

Trådstartare
Halsband från Kenneth Jay Lane. Det som är så kul med det märket är att de har flera saker som är multifunktionella.
Det här hänget går även att användas som brosch och den stora stenen i mitten sitter med magnet och går att byta till andra färger om jag vill färgmatcha. (se nästa bild)

IMG_20191114_115508.jpg

Kände inte till KJL innan du postade tidigare. Förstår verkligen att du fastnat för dessa smycken.
Själv har jag alltid haft en liten förkärlek till Kalevalas smycken. Har absolut ingen gedigen samling som din av KJL men ett litet gäng har det blivit :)

Zinfernia

Trådstartare
Kände inte till KJL innan du postade tidigare. Förstår verkligen att du fastnat för dessa smycken.
Själv har jag alltid haft en liten förkärlek till Kalevalas smycken. Har absolut ingen gedigen samling som din av KJL men ett litet gäng har det blivit :)
Åh vad kul! Jag gillar också Kalevala, mina finska släktingar har gett mig en del av deras saker genom åren men det är sällan jag bär något :)
Vad har du från KJL? Alltid kul att höra andra som också bär det, jag träffar så sällan på någon annan som ens vet vad det är :D

Hästdiskussioner nu

Övrigt-diskussioner nu

Dagbok

Radannonser

Hästnyheter

Bukefalos