Hem&Hobby Välkommen in i juvelgrottan

Okej wow vilka fina smycken :love: Jag bär aldrig någon form av smycken, förutom möjligtvis clips-örhängen på nyårsafton. Men jag blir väldigt inspirerad av denna tråd. Gillar också tanken på svart outfit med stort halsband!

Skulle gärna vilja se bild på en outfit med smycke till, om man får önska :D

Zinfernia

Trådstartare
Okej wow vilka fina smycken :love: Jag bär aldrig någon form av smycken, förutom möjligtvis clips-örhängen på nyårsafton. Men jag blir väldigt inspirerad av denna tråd. Gillar också tanken på svart outfit med stort halsband!

Skulle gärna vilja se bild på en outfit med smycke till, om man får önska :D
Tack så jättemycket! Det är helt fantastiskt att höra att jag kan bidra med inspiration! 😍

Och vilken bra idé med en outfitbild, det måste jag försöka lösa under dagen :up:

Zinfernia

Trådstartare
Törs man fråga vad ett sånt djurarmband kostar? 😬
Det beror lite på :)
Ugglecuffen från Boudoir by Disaya i mitt första inlägg kostade runt 4000:-, det är väl bland det dyraste.
KJL-armbanden (sid 2 med coi carp-armbandet och sid 5 med övriga) låg på ca 700-3000:-/st.

Jag har dock billigare armband också, jag är inte rabiat med att det måste vara ett specifikt märke. Armbandet med puman på föregående sida kostade inte mer än någon hundralapp :)

Det här ormarmbandet är inte heller dyrt, runt 100:- tror jag. Min samling är en bred mix både utseendemässigt och rent ekonomiskt :laugh:
Det viktiga för mig är inte att det slaviskt måste vara designermärken. Är ett smycke coolt så är det, brandat eller ej 🤷‍♀️

IMG_20191117_092423.jpg

Zinfernia

Trådstartare
Hur, var när?? Måste haa 😍

Btw är jag helt förtrollad av tråden, så orolig vackra smycken du har!! ❤
Men tack så mycket @Kimson 😍

Jag minns tyvärr inte när jag köpte rosettarmbandet eller ens varifrån men om du gillar det i svart/silver kan du slänga över din adress i ett pm så skickar jag det här till dig :) jag bär så sällan silver numera att det aldrig har blivit använt.

IMG_20191117_095401.jpg

Zinfernia

Trådstartare
Eftersom det känns lite tidigt att börja julpynta än men samtidigt är jag mer sugen än någonsin förr och grått väder ute, lerigt mm
Hursom helst! Har du några juliga/vintriga smycken :bump:?
Ehum, det är dåligt med tomtar runt den här halsen, däremot finns det gott om dem på loftet 😁
Om jag är väldigt generös i tolkningen kan jag nog få ihop något!

En ring med snöflinga!

IMG_20191117_110203.jpg

Hästdiskussioner nu

Övrigt-diskussioner nu

Dagbok

Radannonser

Hästnyheter

Bukefalos