"Vänrelation", vill inte träffas

Jag uppfattar det som att ts faktiskt tycker det är tråkig inställning till hennes livsval, det är vad jag diskuterar utifrån. Liksom jag diskuterar utifrån att det faktiskt är som ts säger, att hon inte dömer webcamsexarbetet.

Vi kan spekulera fritt utifrån påhittade scenarion, men det kanske ska ha en egen tråd?
Hör/ser jag någon starkt fördöma ett något så litar jag på mitt intryck och inta vad folk säger de gör.
 
Det svåra är tror jag att jag minns henne som när vi först träffades. Vi hade skitkul ihop på jobb och utekväll på krogen nån gång i veckan. Vi umgicks aldrig "bara ändå". Det var antingen jobb eller supa och gå ut.

Så på våra egna förfester pratade man kanske lite mer men det var mest om tinder-flörtande eller grabben från förra helgen-snack....

Sedan flyttade jag och ett år senare bokade vi en resa ihop för att ses igen. Resa, bo ihop, leva ihop om så bara för en vecka insåg att vad jag då trodde var åldersskillnad. Svårt att sätta ord på. Sminkandet var en sak men mer som att jag kände igen mig själv i henne när jag började resa många år tidigare.

Sen gick det ett par år då vi hördes sporadiskt på messenger men när hon då kom och hälsade på så blev det mer märkbart och dag två berättade hon om sin nya syssla.

Jag står för att jag tycker att städa lägenheter eller jobba på bensinmack är bättre alternativ än vad hon gör. Men det är ju min åsikt.
Så som hon tycker att hennes nya företag är det bästa som finns och tjänar så mycket pengar nu osv (vilket hon gör, hon tjänar minst det dubbla än mig och vissa veckor fyrdubblat om jag ska tro hennes ord,vilket jag gör).

Det är bara det att sättet hon säger saker på nu känns så omoget, därav jag funderar på åldersskillnaden...

Jag ser tillbaka på mig själv i den åldern ock känner igen mig liksom, sättet man uttryckte sig på...
Jag växte nog dock upp en 'andra gång' när jag flyttade från Sverige..


Svamligt, vet inte riktigt. Jag gillar henne på messenger men inte att umgås 24/7.
Där. Svart på vitt.
Vissa växer aldrig upp, men visst kan åldersskillnaden ställa till det.
 
Jag tror generellt att få säljer sex, oavsett sätt, gör det med glädje egentligen. Känns som att man är ute på svag is när man fördömer kvinnor som säljer sina kroppar på olika sätt.
TS "kompis" verkar ju tycka att det är ett toppjobb.
Och hon verkar ju ha alternativ egentligen.
 

Liknande trådar

Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
6 489
Senast: fejko
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 083
Småbarn Vi fick förra veckan veta att minstingen ska utredas för autism/hjärnskada osv. Veckan efter väljer sambon att dumpa mig, storasyskonet...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
28 886
Senast: Elendil
·
Övr. Hund Min mamma förlorade sin hund för ganska precis ett år sen och har idag köpt en ny valp. :love: Jätteroligt och jag är superglad för...
Svar
5
· Visningar
1 808
Senast: Nota
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp