Vänta med en till hund?

Tack för alla svar och inputs 🤩
Guld värt med olika tankar och funderingar!
Vi gör så att vi säger till uppfödaren att om det föds en hanvalp i årets kull så är vi intresserade.
Ruben är jättebra med valpar och bra på att uppfostra så just det är jag inte orolig för.
 
Tack för alla svar och inputs 🤩
Guld värt med olika tankar och funderingar!
Vi gör så att vi säger till uppfödaren att om det föds en hanvalp i årets kull så är vi intresserade.
Ruben är jättebra med valpar och bra på att uppfostra så just det är jag inte orolig för.

Det låter bra att han är bra på att uppfostra valpar! En del äldre hundar tycker ju att det är väldigt roligt med valpar och lever upp. Är han dessutom bra på att uppfostra så är det ju en bra hjälp för er! Ni kan säkert se till att han får vara ifred från den ibland också om han skulle vilja.
 
Det låter bra att han är bra på att uppfostra valpar! En del äldre hundar tycker ju att det är väldigt roligt med valpar och lever upp. Är han dessutom bra på att uppfostra så är det ju en bra hjälp för er! Ni kan säkert se till att han får vara ifred från den ibland också om han skulle vilja.

Ja, det är inga problem att avgränsa som vi bor nu :)
Ruben är väldigt självständig och går undan självmant när han vill ha egentid.
 
Jag hade skaffat valp. Upplever att sura gamla tanter som jag haft blivit lekfulla valpar på nytt då det kommit en valp till hemmet.
 
Köp valp om ni tror funkar med den gamla.
Och var beredd att kanske sära på dem ibland, så den äldre hunden kan få lite lugn och ro om ni ser att det behövs :)
 

Liknande trådar

Övr. Hund Vet inte riktigt vad jag vill med detta långa inlägg, för ingen annan kan ju veta, men det kanske hjälper att sortera ut mig själv genom...
2
Svar
21
· Visningar
3 141
Senast: geting
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
21 642
Hemmet Mina tankar går bara runt just nu när det gäller boende. Jag har sålt min villa och ska flytta i årsskiftet. Jag har en hyreslägenhet...
2
Svar
35
· Visningar
3 860
Senast: kolblakkur
·
Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 192
Senast: Nixehen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp