Värd vad?

R

Real_Life

D-ponny
Sto
Okänd härstammning
Tävlat LA med placeringar (hoppning)
Utbildad kanske LB-LA nånting dressyr
Riktig liten hoppkanon :p
Född 1990
På ett ungefär, vad kan hon va värd?
 
Höjd?
Hur pass mycket kapacitet har hon?
Ligger hon på Lätt A, och kommer inte längre,
50000 - 60000 kronor kanske. Har hon mycket mer
kapacitet, stiger priset avsevärt.
 
Om hon har kapacitet för mer så kan hon vara värd
mellan 50-65. Max!! Mest pga åldern så kan hon inte vara värd mer. Mn det beror fortfarande på hur myckt hon har kapacitet för.
 
i sånfall är hon nog värd mer. Mn sedan är D jöh upp till köparen. En häst som ska gå msv måste jöh ha rätt hoppteknik, styrka, krafft, teknik O hela paketet! Det är jöh dessutom ett stort steg från LA till MSV.
 
Fanny, är hon till salu? Hon är väldigt trevlig att rida. Vet du varför de ska sälja?
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! har fått ett otroligt bra erbjudande på en fd hopphäst. Tävlade sparsamt upp till 120 tidigare år men har nu hobbyridits senaste 5...
2
Svar
25
· Visningar
2 153
Senast: Fiorano
·
Gnägg Hej! Jag skulle bara för kul vilja veta vad ni skulle ge tips om för häst om jag skulle ha en egen häst nångång i fram tiden! Jag hade...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 910
Hästmänniskan Hej! Har provridit två eventuella medryttarhästar och skulle vara kul med lite input. Har som mål att tävla längre fram och kunna träna...
2 3
Svar
45
· Visningar
2 997
Tävling Hej! På vilken nivå är dressyren och hoppningen på fälttävlans SM? Jag har försökt läsa mig till det, men förstår det som att...
Svar
1
· Visningar
947
Senast: hamilton1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda 2022
  • Dressyrsnack 16
  • Artroskopi äldre häst

Omröstningar

Tillbaka
Upp