Värdera häst

Vitavi

Trådstartare
Jag går i tankarna att sälja min häst men har absolut ingen aning vilket pris jag kan lägga upp. Kan man få hjälp med sånt någonstans?😅
Inga tävlingsresultat utan hobbyhäst/barnhäst/skogsmulle etc😊
 
Jag går i tankarna att sälja min häst men har absolut ingen aning vilket pris jag kan lägga upp. Kan man få hjälp med sånt någonstans?😅
Inga tävlingsresultat utan hobbyhäst/barnhäst/skogsmulle etc😊
Ett sätt kan vara att söka efter annonser om liknande hästar och se vad de kostar.
 
Jag går i tankarna att sälja min häst men har absolut ingen aning vilket pris jag kan lägga upp. Kan man få hjälp med sånt någonstans?😅
Inga tävlingsresultat utan hobbyhäst/barnhäst/skogsmulle etc😊
Kolla andra annonser vad liknande hästar ligger på. En häst är värd vad en köpare vill betala för den 🙂
 
Sälja häst är som att sälja ett hus. Sälja in med de rätta orden samt lite styling på bilderna.
Missförstå mig rätt men text och bra bilder ger ett ökat värde på hästen. Jag tänder inte på snyfthistorier och hjärtan av guld. Saklig trevlig beskrivning utan att övervärdera brister och kvaliteer. Ren fräsch häst på bilderna och endast ridbild om det finns trevliga bilder.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vi som vet om att vi har bortskämda hästar; HUR bortskämd är din häst? Tanken slog mig nu på morgonen när jag skulle ta ut...
Svar
0
· Visningar
470
Senast: Funderarn
·
Hästmänniskan Jag läser om och om igen hur hästar som sålds som snälla och lugna plötsligt blir ohanterliga och farliga, och köparen påstår att...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
5 625
Senast: co-SMAD4
·
Träning Ni som har två eller fler hästar och ”vanligt” jobb/familj, hur lägger ni upp aktiveringen av hästarna? Har ni några smarta idéer/tips...
Svar
2
· Visningar
380
Senast: Emma-pemma
·
Anläggning En sak som jag tycker borde debatteras mer är utevistelse och hagar. Jag vet ett antal stall som fortfarande bara har typ fyra timmars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
7 960
Senast: Linda_A
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp