Världens bästa julklapp

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har jag köpt till mannen, eller ja jag bokar, min mor betalar. Han och jag ska åka till Washington i mars och se på nhl hockey, på vårat favorit lag.

Jag kan inte tro det är sant själv och kommer nog inte förstå ett jäkla dugg tills vi är tillbaka till värmlandskogarna.

Lite nervös är jag hur han hanterar julklappen ändå. Han är hemkär. Men jag vet att han verkligen skulle vilja se sina favoritspelare innan de slutar så jag hoppas att när chocken lägger sig kommer glädjen.
 

Har jag köpt till mannen, eller ja jag bokar, min mor betalar. Han och jag ska åka till Washington i mars och se på nhl hockey, på vårat favorit lag.

Jag kan inte tro det är sant själv och kommer nog inte förstå ett jäkla dugg tills vi är tillbaka till värmlandskogarna.

Lite nervös är jag hur han hanterar julklappen ändå. Han är hemkär. Men jag vet att han verkligen skulle vilja se sina favoritspelare innan de slutar så jag hoppas att när chocken lägger sig kommer glädjen.
Vad roligt! Det är en speciell upplevelse att gå på en NHL match.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Nej, att vara ny på ett jobb är verkligen inte min grej. Speciellt inte med den attityd mot en nyanställd som verksamheter har nu för...
Svar
13
· Visningar
3 120
Senast: Urigurien
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Nu under våren har jag gått på ett flertal anställningsintervjuer och även gjort personlighetstester i samband med...
Svar
4
· Visningar
1 791
Senast: cewe
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Bara en enda ridlektion denna vecka också, och jag vet att det är bra för min arm men det känns lite futtigt... Nästa vecka är jag dock...
Svar
0
· Visningar
557
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Det är så konstigt – jag tänker ofta att jag skulle vilja skriva och har tusen idéer i skallen, men när jag väl får tid och möjlighet...
Svar
0
· Visningar
230
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda 2022
  • Dressyrsnack 16
  • Artroskopi äldre häst

Omröstningar

Tillbaka
Upp