Världens smartaste hundras...?

Migo

Trådstartare
42911713_10156027173528666_2155500191573082112_n.jpg


:angel:
 
Ja, måste vara galet usel kvalitet :angel: . Hittills har den gått sönder av att man springer med den i full fart in i karmen på hundluckan, av att man har den som kampleksak, att man trycker sig fram som en säl i soffan och av att brorsan äter på den.

Han har fått en ny nu...

Helt klart undermålig kvalité :mad: Du får reklamera den! :up:
 
  • Gilla
Reactions: ptr
Så jäkla bra med vinthundar. Man slänger på en munkorg och så slipper man vassa trattar kommande i full fart mot låret..

Vad har han gjort?
 
Så jäkla bra med vinthundar. Man slänger på en munkorg och så slipper man vassa trattar kommande i full fart mot låret..

Vad har han gjort?

Han och hans bror leker lite väl brutalt, och när det sker i full fart så har det råkat bli en reva i huden. Munkorg monterar Sonic av sig på tre röda (han tar av sig tratten också om jag inte har koll) och dessutom skulle han nog kunna mecka ut tungan igenom?
 
Han och hans bror leker lite väl brutalt, och när det sker i full fart så har det råkat bli en reva i huden. Munkorg monterar Sonic av sig på tre röda (han tar av sig tratten också om jag inte har koll) och dessutom skulle han nog kunna mecka ut tungan igenom?

Ah äsch då. Mina är så vana att de inte märker korgen alls. Vi kör kennelkorg. De är täta undertill.
20180915_192634.jpg
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Blivit lite förtjust i denna hundras, men funderar på sjukdomar och sånt. Vad är vanligt inom rasen i sjukdomsväg. Linjer som är extra...
10 11 12
Svar
233
· Visningar
13 343
Senast: Acer
·
Hundavel & Ras Hejsan, skulle behöva lite rastips på en hund ni tror skulle passa mig. Har tidigare haft boxer och älskar rasen men pga sjukdomsrisken...
2
Svar
33
· Visningar
2 624
Senast: Åsa A
·
Övr. Hund skulle passa om man har Border Collie, men skulle vilja ha en något mindre, lättsam hund som fortfarande vill hänga med på långa...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
4 824
Senast: Tonto
·
Övr. Hund Hej, Ytterliggare ännu en vilken ras tråd men tänkte kika med experterna ;) Jag har gått ganske länge nu i hundtankar och funderar på...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 238
Senast: Praefatio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp