Världscupen

Masqueradee

Trådstartare
Dags för världscup från Oslo!

Såg precis Hellströms runda, och jag tycker den var riktigt snygg! Synd på 12 fel, men stabilt, lugnt och fin ridning tycker jag :)
 
Har precis sett klart på omhoppningen och jag håller med om att den är spännande (även om jag inte var hemskt imponerad över Kukuks ridning mot sista hindret, hade kunnat gå riktigt illa kändes det som om ödet varit på det humöret..).
 
Någon som vet vad detta är bra för? Ser ut att gå in mellan bakbenen på något vänster..
IMG_20211105_111636.jpg
 

Liknande trådar

Fritid Kommer landa på Gardermoen ett par dagar innan midsommar och är ledig till efter midsommar, så funderar på att stanna kvar i Norge 2-3...
Svar
11
· Visningar
397
Senast: Fideli
·
  • Artikel
Dagbok Fatima 1984-04-23 -- 2013-11-12 Den vackraste vita galopperade över regnbågsbron klockan 10. Allt gick bra, chauffören kom tidigare...
Svar
6
· Visningar
626
Senast: IngelaH
·
Utrustning Känner mig lite omodern nu, men har börjat fundera på att köpa thermoridbyxor som komplement till de riktigt kalla dagarna. Jag går i...
2
Svar
22
· Visningar
1 350
Senast: Buongusto
·
Kropp & Själ Det här med parfymer. Hur vet man vilken man gillar när man sniffar på någon i en parfymaffär som luktar av alla andra parfymer? Och hur...
2 3
Svar
50
· Visningar
2 014
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Trött och arg
  • Den siarlösa ulvleken
  • Vad gör vi? Del CXCV

Hund, Katt, Andra Djur

  • Jättehungrig katt
  • Kattbilder #9
  • Hundrädda

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp