Världscupfinalen i Pau

Jag förstår det! Vem åker du med? Jag ville oxå med men jag fick inte ledigt, dessutom måste ju nån ta hand om hästarna här hemma med, du får ge Jatza en kram från mej! och ge Bella en lyckospark! (jag är inte säker på att jag träffar genom mobilen ;) )
 
Jag hade funderinga på att starta i CIC** därnere ,men det är för långt in på året för att ens ha lust till att motivera sig och ta nya tag igen.
Hälsa alla Lycka till :cool:
 
Haha, ja har faktiskt åkt med Bella & Jatza! Det är du som är hemma & håller ställningarna på Gotland antar ja..? :cool: Jag har jobbat åt Anna Hassö, men jag åkte ner med Bella..vi har delat på körandet.. :smirk:
Bella lyckades ju med en väldig bedrift, hoppade fel alternativ-väg, ett upphopp på typ 1,60..men Jatza hon klippte glatt i.. :D :eek:
 
Pau var kanon, tyvärr lite för kallt & regnigt bara.. Det gick ju överlag väldigt bra för svenskarna, med Linda i topp då.. :D Maaassa fina hästar!
 
Till "Fio":
Vem hade du tänkt vara med i den 2 stjärniga med? Hänger inte riktigt med här, vet inte vem du är...
 
Ja, vem skulle lyckas med nåt sånt om inte Bella?! Hennes hästar är ju så jäkla lydiga så de skulle hoppa över månen om hon bad dom!
Det ante mig att det var du som åkte ner med henne när jag läste att du kom från Jönköping. Bella sa att Anna hittat nån från Jönköping som kunde åka med henne ner!
Skickligt gjort att köra vilse i Paris :angel: ;) Och lastbilarna som krockade :D Fast jag satt här hemma i kylan så var jag mycket väl uppdaterad!!!
Men som sagt det händer alltid något tokigt när Bella åker iväg, bilen skötte sig i alla fall ganska bra den här gången! Den kokade väl bara en gång?! Och växellådan höll sig hel...
Jobbade du hos Anna när Emelie och Melba var där? En av mina bästa kompisar... Och om du fortfarande var kvar när det var Gärds i våras så bodde jag där då, alltså måste vi ha träffats! 1+1=2!
Skulle inte Anna fortsätta ner till Nichelino eller åkte hon hem när Snacke inte var fräsch?
Du kan ju PMa om du vill!
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Hmmm....Hur ställer ni er till det? Big no-no?Tänker då enskilt, inte på grupp- AW eller dyl.Blev lite småobekväm då min chef undrade om...
6 7 8
Svar
147
· Visningar
7 453
Senast: farin
·
  • Artikel
Hästnyheter Natten till lördag avgörs dressyrens världscupfinal. Johanna Due-Boje representerar Sverige. Här finns startlistor, TV-tider med mera.
Svar
0
· Visningar
242
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Tre svenska ekipage är på plats i Omaha för att rida världscupfinaler i hoppning respektive dressyr. Första startsignalen ljuder natten...
Svar
0
· Visningar
940
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ För 2 år sen (okt-21) opererade jag bort det mesta av en stor hjäntumör, den sitter lite illa till, så allt gick inte bort, den dödar...
Svar
15
· Visningar
848
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp