Världscupfinalen

Pancakes

Trådstartare
Finalen har ju dragit igång och förtjänar väl en egen tråd :) hur tror ni det går? Kan någon utmana Werth?
 
Jag sitter och kollar ikapp på dressyren från tidigare idag så jag är inte riktigt ajour än men har inte tänkt röra mig ur soffan på hela kvällen :D håller tummarna lite extra för Unee BB!
 
Senast ändrad:
Tycker det var som förväntat idag. Eller det är ju inte ofta man ser Isabell göra så många fel.
Tror ändå Isabell tar det. Laura tvåa och kanske kanske lyckad Patrik komma trea. Han har ändå en bra kür.
Skönt att ryskan med Mister X äntligen får de poängen de förtjänar.
 
Liten sent på det men mina kommentarer:

Werth och Weihegold är fantastiska! Helt underbart sto!!
Verdades är också en underbar häst!

Jag blev imponerad av Mister X som vanligt. Han får inte de högsta poängen och ser ut att vara rätt svår och stark. Men jäklar vad han kan piaffa!! Vilken energi!! Ser ut som att han skulle kunna piaffa hur länge som helst! Ser ut som en häst som har väldigt lätt för sig när det gäller samling men där kommunikationen med ryttaren inte är 100%-ig. Ser svår ut. Men den där energin i piaffen!!! :love: Vet någon mer om honom?

Patrik och Deja hade den bästa musiken! Passar otroligt bra till hästen och programmet. Så vältajmat!
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter På onsdag drar världscupfinalen i dressyr igång i Saudiarabien. Isabell Werth, trea i förra årets final, meddelar nu att hon tvingas...
Svar
0
· Visningar
86
Senast: Gunnar
·
Dressyr OS-tråd inför det mest spännande mästerskapet nånsin tror jag! Vilka ekipage vi har att se fram mot🤩. För Sverige är det Patrik Kittel...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 404
Senast: Piaff
·
Tjatter Förtjänar inte Vasaloppet en egen tråd? Såg i VGV att vi är ett gäng som kollar. Vilka hejar ni på? Damerna hejar jag på Ida. Herrarna...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
2 694
Hoppning Nu startar EM i hoppning och jag tycker att det förtjänar en tråd. Det är väl inte bara jag som kommer att titta?
35 36 37
Svar
723
· Visningar
27 306

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp