hagel

Trådstartare
Jag vill hemskt gärna byta ut min gamla slitna ryggsäck till något lite snyggare :angel:. Men att hitta en väska som passar in på mina krav, är ju en djungel! Har ni några tips om var jag ska leta?

- Det ska vara en väska som kan köpas online
- Maxpris runt tusenlappen
- Helst en modell med både lång och kort rem, så man både kan ha den i handen och över axeln
- Storlek: plats till en laptop (ska helst ha ett fack till datorn), vattenflaska och typ en extra tröja. Om det får plats ett ombyte och en liten necessär till en övernattning så är det extra bra :up:
- Gärna läder eller fuskläder
- Helst svart, men är också öppen för snygg brun
- Helst dragkedja i toppen
- Inte överdrivet mycket bling, men mer åt det tidlösa hållet, dock gärna med en "twist"
 
Jag letade efter något liknande. Kompromissade (en hel del) och köpte en Saddlers Elsa när jag fick rabatt.
Tycker saddlers har flera fina och bra kvalitet.
 
Ni är alla inne på någorlunda rätt spår med vilken stil jag letar efter :up: .

Hittade ett par fina Sandqvist, som tyvärr var lite utanför budget :(.

Jag gillade exteriören på Cambridge väskorna, men saknade lite interiör.

Saddler hade också en del fint, men de mest intressanta låg också dem tyvärr utanför budget.

Har hittat en potentiell kandidat från Gusti Leder, som ser fin ut. Är det någon som har en väska från det märket? Har aldrig hört om dem själv nämligen :) .

Screenshot_20210402-135510_Zalando.jpg
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag behöver en ny väska för kortare och längre resor. Den jag har nu är en axelremsväska men börjar släppa i en söm så börjar kolla på...
2
Svar
29
· Visningar
1 388
Senast: Avalbane
·
Kläder & Bli fin Jag är på jakt efter en större handväska. Har flera små men har tröttnat på att antingen ha ryggsäck till jobbet eller liten handväska...
Svar
19
· Visningar
1 231
Senast: Mirre
·
Kläder & Bli fin Jag har bestämt att det blir en ny handväska i december, då får jag löneförhöjning retroaktivt! Jag har en oäkta "klassisk" Micael Kors...
Svar
5
· Visningar
822
Senast: Unafraid
·
Kläder & Bli fin Jag har i omgångar letat efter en snygg jobbväska som rymmer lika mycket som en kappsäck men som designmässigt är mer handväska än tote...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 642
Senast: Septicemia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp