Väst som går längre ner över rumpan?

Mimmi_Babiana

Trådstartare
Letar efter en lämplig väst som passar för hundträning men skulle vilja ha en som är lite längre i modellen.

Någon som vet något ställe som kan ha sådana?
 
Det finns många nätbutiker för jakt, men man glömmer ofta att dom även har kläder och tillbehör för hundförare av olika slag :up:
 
Jag använder Chevaliers vintage vest (den äldre modellen, gillar inte den nya) mycket när jag går med hundarna. Den går ner en bra bit över rumpan :)
Den har inte så mycket finesser, men två vanliga fickor och en helt okej rymlig ryggficka. När jag tränar hund kånkar jag i regel med mig en massa apporter och då har jag en dummyväst, men jag tänker att det nog inte är en sådan du är ute efter?
 

Liknande trådar

Utrustning Vad har ni och vad är ni nöjda med? Det känns som att jag har provat igenom hela sortimentet. Jag har provat alla hööks, både deras egna...
2
Svar
31
· Visningar
3 038
Senast: JennyLz
·
Utrustning Hej! Jag är på jakt efter säkerhetsvästar till mina barn, och har letat igenom gamla trådar på ämnet men förstått av dessa att utbudet...
Svar
6
· Visningar
807
Senast: Kristall10
·
Träning Eftersom jag ska genomgå en operation så kommer jag för det första ha lite tid då jag inte kan rida utan lämpligen får ägna mig åt...
Svar
16
· Visningar
813
Senast: Valle
·
Hundträning Balder är drygt 1,5 år och kom till oss i början av juni. Han har ett speciellt förflutet som innebär att han aldrig fått någon direkt...
2
Svar
29
· Visningar
2 568
Senast: Pilot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp