Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

vätska i knäna

SweetPanther

Trådstartare
Min häst har vätska i knäna, ej ledgångsgalla. Har kollat allt med vet (allt är okej, inget som påverkar), men vet ej vad jag ska göra för det ser ut som om jag "misshandlat" min häst. Nu på ena knäet står det ut ung. 3 cm. Hon slår knäet i boxdörren på morgonen. Nåt tips? Bandage eller liknande? Hon kan ej kika ut med huvudet över boxdörren.

Sätt en gummimatta eller liknande som fjädrar för boxdörren så det inte låter (inte lika kul då) och så att det inte blir så hårda smällar för benet, det kan bli så illa att hästen inte går att använda till slut :(

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 6461 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

Hästvård Min häst har känts stel och lite ovillig i ridningen senaste tiden. Har haft ut ET som har konstaterat att han har väldigt ont i nacken...
Svar
6
· Visningar
823
  • Artikel
Dagbok Känner att jag behöver skriva av mig lite, Varning för långt inlägg. Igår när jag skulle ut till stallet, för att åka och träna hände en...
Svar
9
· Visningar
828
Anläggning Jag står idag i ett nybyggt stall fullutrustat med tillhörande bekvämligheter som varmvatten, flera spolspiltor osv. Anläggningen har...
2
Svar
25
· Visningar
2 288
Kropp&Själ Behöver alla tips jag kan få! Hur ska man göra för att få motivation till att orka göra saker man mår bra av och vad är det för saker...
Svar
5
· Visningar
564

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Klippa golden
  • Hund bet familjemedlem hjälp

Hästrelaterat

Omröstningar