vätska i knäna

SweetPanther

Trådstartare
Min häst har vätska i knäna, ej ledgångsgalla. Har kollat allt med vet (allt är okej, inget som påverkar), men vet ej vad jag ska göra för det ser ut som om jag "misshandlat" min häst. Nu på ena knäet står det ut ung. 3 cm. Hon slår knäet i boxdörren på morgonen. Nåt tips? Bandage eller liknande? Hon kan ej kika ut med huvudet över boxdörren.
 
Sätt en gummimatta eller liknande som fjädrar för boxdörren så det inte låter (inte lika kul då) och så att det inte blir så hårda smällar för benet, det kan bli så illa att hästen inte går att använda till slut :(
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 107
Senast: __sofia__
·
Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
1 309
Senast: zarmino
·
Hästhantering För cirka 5 månader sen köpte vi dotterns första ponny, "världens tryggaste och snällaste barnponny". Provridningen gick ok, dottern var...
Svar
13
· Visningar
3 085
Senast: Mabuse
·
Hästvård Hör mig för om någon varit med om liknande och vill dela med sig av sin erfarenhet kring det. Bakgrundsinformation: Min häst fick en...
Svar
15
· Visningar
1 925
Senast: ll.96
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp