Vätskedrivande

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vätskedrivande

fick tips förra gången när jag var höggravid på sommaren i värmebölja och jättesvullen att äta blodgrapefrukt... och tycker mig minnas att jag fick springa extra mycket på toa i alla fall...

fotmassage är skönt... tvinga den hemska karln som orsakat dina svullna fötter att massera ;)
 
Sv: Vätskedrivande

Hej sablis! Nu har jag blivit hitkastad från senior för man fick tydligen inte fråga om din fölning där (kanske borde testat på avel?) ;)

HUR GÅR DET?? :bump:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Finns det något receptfritt vätskedrivande som fungerar? Jag svullnar upp som en Michelingubbe och tänkte att det kanske kan hjälpa...
2
Svar
34
· Visningar
2 235
Senast: TinyWiny
·
Gravid - 1år Jag håller på att bli förkyld och jag blir alltid heltäppt i näsan vid förkylning. Jag hittar motstridig information på nätet angående...
2
Svar
22
· Visningar
1 637
Senast: Fille
·
Övr. Barn Just nu arbetar jag 85% (utan att fylla upp med föräldrapenning), men skulle ju vid en ev ny graviditet egentligen vilja jöja min SGI...
2
Svar
25
· Visningar
1 302
Senast: Manji
·
Gravid - 1år Man blir ju galen när man googlar, som gravid får man ju inte göra typ något alls…. Googlar man på jacuzzi så står det att man ska...
Svar
9
· Visningar
1 578

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp