Bukefalos 28 år!

Våffeldagen

stjarnhimmel

Trådstartare
Idag är det våffeldagen. Vad har ni för tips på mer matiga våfflor? Jag funderar på att göra med lax, rödlök och någon röra. Den såg god ut men tar gärna mer tips.
 
Jag blandar gärna i lite örter i smeten och serverar med creme fraiche, rödlök, kaviar och/eller räkor :d
 
Vi äter ibland våfflor till middag. Brukar freestyla lite, men lax, räkor, avokado och olika såser brukar vara med. Kanske goda ostar. Stekt riven zucchini med vitlök är jättegott till också.
 

Liknande trådar

Mat Imorgon är det våffeldagen. Hur många kommer grädda våfflor? Jag är lite sugen, men vill inte äta mer än en eller högst två, helst med...
2 3
Svar
53
· Visningar
1 654
Fritid Någon som har koll på marknaden där? Vill bara ha till hobbybruk ochvkolla vad som rör sig utanför hagen. Hoppas få se lokatten bland...
Svar
1
· Visningar
346
Senast: AraSlei
·
Mat Tar gärna emot era bästa tips på enkel och god bjudmat för ett sällskap på 4-6 personer. Det behöver antingen vara vegetariskt eller...
2
Svar
23
· Visningar
986
Senast: Milosari
·
Kropp & Själ Sambon och jag har varit ihop i 9 år idag. Jag väger mer än någonsin. Vi vill gärna fira, men helst utan mat. Ni som har följt mig vet...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 084

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp