Våga fråga...popartist

martha

Trådstartare
en kille, jätteblond , hade nån eller några hitar på 80 el i början på 90 talet,,,Vem är det ....???!!!!
hade nåt enkelnamn, minns inte om det var ett vanligt namn eller artistnamn

Please , help meee ...
 
Sv: Våga fråga...popartist

en kille, jätteblond , hade nån eller några hitar på 80 el i början på 90 talet,,,Vem är det ....???!!!!
hade nåt enkelnamn, minns inte om det var ett vanligt namn eller artistnamn

Please , help meee ...
Ok. Hur många jätteblonda har vi att välja mellan så jag vet var jag ska börja :meh:
 
Sv: Våga fråga...popartist

Limahl kanske. Det var i och för sig mer i mitten av 80-talet, men det var den första jag kom att tänka på.
 
Sv: Våga fråga...popartist

Limahl kanske. Det var i och för sig mer i mitten av 80-talet, men det var den första jag kom att tänka på.



..men Åååååh , nu kom jag på det

Billy Idol :D

tänk när hjärncellerna börjar kämpa så händer det till slut ...:D
 
Sv: Våga fråga...popartist

Har du tänkt på hur lik han var vår gemensamme bekant från det förflutna?

Billy+Idol+1.jpg


Båda var lika dösnygga. Och kopian och jag brukade lyssna på Billy tillsammans:D
 
Sv: Våga fråga...popartist

Ja jävlar , det har du rätt i :D

kanske ska skicka denna bilden till honom på fb som "lookalike" ;)
 

Liknande trådar

Relationer Jag vet inte ens vars jag ska börja, ska försöka förklara. Om nån skulle veta vem jag är så skriv inte ut det här. Jag och min mamma...
2
Svar
23
· Visningar
4 504
Senast: Lingon
·
Övr. Barn Den senaste tiden har jag tänkt en hel del på min barndom, bland annat pga några diskussioner jag haft med min mamma. Jag kommer inte...
4 5 6
Svar
102
· Visningar
11 762
Senast: Bri
·
Hästmänniskan Hej! Jag hyr ett hus där det står ett stall, stallet hyrs ut av hyresvärden och jag hjälper till med skötseln av hästarna mot lägre...
Svar
19
· Visningar
5 515
Senast: Glimra
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Efter mitt förra blogginlägg kom jag att tänka på det här med att jag var bra på att förtrycka mig själv under min uppväxt… Och då kom...
Svar
19
· Visningar
3 423
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp