Vågar inte öppna för pappan längre

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vågar inte öppna för pappan längre

Usch jag mår riktigt dåligt när jag läser detta. Jag tycker verkligen synd om dig och hoppas verkligen att du orkar ro allt i land.
Man vet inte ens vad man ska säga, men hoppas att de ordnar sig till det bästa för dig.....
 
Sv: Vågar inte öppna för pappan längre

Jag skall förstå pappan som förutom att han inte kan ha sonen mer än vad han har dessutom är kär i mig och jag har en annan kille...Så det var sånt man bara fick ta tydligen *suck*

Man undrar ju vad de säger den dagen något verkligen händer.

Han var här idag med kontaktpersonen och hämtade H i morse,han sa inte ett ljud och tittade inte ens på mig,kontaktpersonen skall även komma ikväll vid lämningen.

Känns nästan ännu otäckare att han inte säger något alls.

Kommer att tvinga familjerätten att någon ska vara med vid hämtning/lämning nu ett tag, för otäckt är det fortfarande.
Men de köper ju hans käcka stil och tycker bara synd om honom :mad:
 
Sv: Vågar inte öppna för pappan längre

Ja,jag fortsätter att skriva ner allt,ringer gör han inte längre vilket är skönt,men det är långtifrån bra,och jag tror detta kommer att fortsätta tyvärr.

Satt även häromkvällen och läste igenom våra sparade samtal över msn sedan i julas då han helt struntande i H.
Så nedskrivit och dokumenterat blir det,allt han gör.

Som sagt han kommer inte att ge sig,och oavsett vad familjerätten tror så kommer vi aldrig att sluta som bästa vänner,och särsklit inte efter vad han sagt,däremot kan jag bete mig som folk för sonens skull oavsett vad jag tycker,synd bara att han inte kan ge mig det tillbaka,dessutom skulle han vinna så mycket mer på det,om han bara tänkte till lite.

Man undrar ju hur långt det skall behöva gå bara innan familjerätten gör något...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 613
Senast: Lhas
·
Samhälle Jag har valt att vara anonym på grund av, vad jag tycker, uppenbara anledningar. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det som har...
2
Svar
39
· Visningar
5 992
Senast: mars
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
34 620
Senast: Hedinn
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 325

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Kaninskrik
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Ridskoleryttare
  • Vi som letar häst II

Omröstningar

Tillbaka
Upp